صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.9

imdb

سال انتشار: 1993
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Steven Spielberg
بازیگران: Ben Kingsley ، Liam Neeson ، Ralph Fiennes ،
مدت زمان: 195 دقیقه
رده سنی: 10 به بالا
دانلود فیلم فهرست شیندلر دوبله فارسی و لینک مستقیم Schindler’s List زبان اصلی

دانلود فیلم فهرست شیندلر دوبله فارسی و لینک مستقیم Schindler’s List زبان اصلی. این فیلم سینمایی مربوط به زمان جنگ جهانی دوم می باشد زمانی که المان ها در جنگ دست بالا را داشتند. اسکار شیندلر که یکی از کارخانه دار ها و سرمایه دار های المانی در ان زمان بوده است، سعی می کند از یهودی ها به عنوان کارگرهای کارخانه اش استفاده کند تا هم میزان تولید خودش را بالا ببرد و هم دستمزد به کارگر های پرداخت نکند و در عین حال برای افزایش قدرتش سعی می کند با فرمانده های نظامی ارتش المان ارتباط برقرار کند. فیلم فهرست شیندلر به زندگی نامه واقعی اسکار شیندلر می پردازد و نشان دهنده عیاش بودن و فرصت طلب بودن این شخص است تا زمانی که در جنگ جهانی دوم …

دانلود فیلم فهرست شیندلر دوبله فارسی و زبان اصلی

دانلود Schindler’s List که به صورت دوبله فارسی و زبان اصلی در سایت ایزی ببین قرار گرفته است محصول سال 1993 میلادی می باشد که در کشور امریکا ساخته شده است. این فیلم با کسب امتیاز ۸.۹ از ۱۰ از IMDb توانسته است رتبه پنجمین فیلم برتر سینما در تاریخ را به خود اختصاص دهد و سال هاست که این رتبه را برای خود حفظ کرده است. دانلود فیلم فهرست شیندلر به تقابل المان نازی و یهودیان اروپا و اتفاقاتی که در جریان جنگ جهانی دوم افتاد می پردازد. کارگردانی این فیلم به عهده Steven Spielberg بوده است که یکی از کارگردانان محبوب و با تجربه زمان خودش بوده است. اگر به فیلم هایی در ژانر درام، تاریخی و بیوگرافی علاقه مند هستید دانلود Schindler’s List با کیفیت عالی و معمولی به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

دانلود فیلم Schindler’s List لینک مستقیم و دوبله فارسی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم خارجی از فیلم های برتر تاریخ سینما می باشد و تمامی علاقه مندان به اثار ارزشمند سینما می توانند از فیلم فهرست شیندلر لذت ببرند. در این فیلم بازیگران فوق العاده ای مانند Liam Neeson, Ralph Fiennes, Ben Kingsley ایفای نقش کرده اند. هر سکانس از این فیلم به شدت تاثیر گذار است و می تواند شما را کاملا درگیر خودش کند. شما می تواند از انتهای این مطلب از دانلود فهرست شیندلر یا همان Schindler’s List با لینک مستقیم و دوبله فارسی و زبان اصلی انگلیسی در کیفیت عالی و معمولی استفاده کنید همچنین می توانید از پخش انلاین این فیلم نیز استفاده کنید. همچنین تماشا فیلم پدرخوانده 3 نیز می تواند برای شما جذاب باشد.

ژانرها