صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: کانادا ،
کارگردان: Padraig Reynolds
بازیگران: Brendan Fletcher ، Cole Vigue ، Emily Tennant ،
مدت زمان: 98 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم فروشگاه 24 ساعته Open 24 Hours 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم فروشگاه 24 ساعته Open 24 Hours 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده با دو کیفیت مختلف همراه با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که زنی جوان که از مشکلات روحی و روانی، به خصوص اختلالات دو قطبی و توهم رنج می برد بعد از اتفاقی یکی از دوستان خو را که قاتل سریالی است لو می دهد و هویت و قتل های او فاش می شود. این اتفاق پایان ان نیست بلکه تازه این اتفاق و اعترافات این زن در مورد دوست قاتل خود؛ شروع همه ی داستان است.

دانلود فیلم فروشگاه 24 ساعته با زیرنویس فارسی چسبیده

بعد از ان که این زن جوان دوست قاتل خود را به همراه تمامی قتل هایی که انجام داده است لو می دهد؛ برای کار به یک فروشگاه 24 ساعته در یک پمپ بنزین می رود و مشغول به کار می شود. او همچنان علاوه بر بیماری های روحی و روانی خود درگیر درک داستان دوست خود می باشد. در همین حین که مشغول کار در این فروشگاه شبانه روزی در پمپ بنزین است ناگهان در یکی از شب ها اتفاق عجیبی روی می دهد که ترس تمام وجود او و سایر افراد در فروشگاه را بر می دارد، طولی نمی کشد که ان ها میفهمند درگیر چه ماجرای وحشتناکی شده اند که خلاص شدن از ان بعید به نظر می رسد.

دانلود فیلم Open 24 Hours 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم جذاب سینمایی که در ژانر ترسناک می باشد، توانسته با بهره گیری کامل از این ژانر ترس واقعی و وحشت را به خوبی در مخاطب خود القا کند به طوری که شما با دیدن صحنه های ترسناک این فیلم استرس و اظطراب را درون خود کاملا حس می کنید. بهره گیری از بازیگران سرشناس امریکایی کانادایی همچون Brendan Fletcher ،Cole Vigue ،Emily Tennant و کارگردانی حرفه ای کارگردان کاربلد یعنی Padraig Reynolds توانسته یک اثر جذاب و ترسناک را خلق نماید و مورد رضایت مخاطبان و منتقدان سینما قرار بگیرد. این فیلم توانسته امتیاز خوب 5.3 از 10 را از سایت IMDb کسب نماید. برای دانلود فیم افسار گسیخته با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها