صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: ترسناک ، راز آلود ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Aneesh Chaganty
بازیگران: Kiera Allen ، Pat Healy ، Sara Sohn ،
مدت زمان: 88 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم فرار کن Run 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم فرار کن Run 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم به صورت کاملا رایگان با 2 کیفیت متفاوت در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که یک دختر جوان که ساکن ایلات متحده امریکا هست تصمیم می گیرد تا به دلیل مشکلات و مسایلی که دارد به جای رفتن به مدرسه و یادگیری از طریق معلم مانند سایر همسن و سالان خود، در خانه به صورت خوداموز، خودش درس بخواند. اما این داستان در همین جا تمام نمی شود زیرا در همین دوران که او در حال درس خواندن در منزل است اتفاقات عجیبی روی می دهد که باعث می شود او احساس وحشتناکی داشته باشد.

دانلود فیلم فرار کن با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

زمانی که این دختر امریکایی جوان مشغول درس خواندن در منزل است، یک سری اتفاقات ترسناک و عجیب و غریبی روی می دهد که حواس او را کلا به خود پرت می کند. او که تا قبل از ماندن در خانه متوجه این رویداد ها نبود، اتفاق افتادن ان ها باعث شد که او به مادر خود که زنی مشکوک بود شک کند. او به مادر خود شک می کند که رازی نهفته و پنهان در دل خود دارد که این راز بسیار وحشتناک و قدیمی است. این دختر جوان حال با ترس خود سعی می کند مقابله کند و به دنبال کشف حقیقت ماجرا می رود و در این مسیر علاوه بر اتفاقات ترسناکی که تجربه می کند؛ حقیقتی هولناک را کشف می کند که اصلا انتظار ان را نداشت.

دانلود فیلم Run 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم جذاب سینمایی که محصول سال 2020 سینمای هالیوود ایالات متحده امریکا است؛ تنها چند روز است که به اکران عمومی در امده و منتشر شده است. این فیلم بسیار جذاب توانسته با تلفیقی از بازیگرانی مشهور و زبده مانند Kiera Allen ،Pat Healy ،Sara Sohn و داستانی جذاب و صد البته کارگردانی و بازیگردانی کارگردان سرشناس امریکایی Aneesh Chaganty یک اثر فوق العاده را در ژانر ترسناک و رازالود خلق کند. این فیلم که بسیار مورد علاقه مخاطبان و علی الخصوص منتقدان قرار گرفته است، توانسته امتیاز عالی 6.7 از 10 را از سایت مشهور IMDb دریافت نماید. اگر دنبال فیلم اکشن جذاب هستید، دانلود فیلم گرینلند با زیرنویس فارسی چسبیده را اصلا از دست ندهید.

ژانرها