صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ، استرالیا ، کانادا ،
کارگردان: Michael Matthews
بازیگران: Dylan O'Brien ، Jessica Henwick ، Michael Rooker ،
مدت زمان: 112 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم عشق و هیولاها با دوبله فارسی فیلم Love and Monsters 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم عشق و هیولاها با دوبله فارسی فیلم Love and Monsters 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. داستان این فیلم در مورد پسری جوان به نام جوئل است که پس از تصرف زمین توسط هیولاها، همراه با گروهی از بازماندگان در زیر سطح زمین زندگی میکند….

دانلود فیلم عشق و هیولاها با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان این فیلم در مورد پسری جوان به نام جوئل است که پس از تصرف زمین توسط هیولاها، همراه با گروهی از بازماندگان در زیر سطح زمین زندگی میکند. اکنون جوئل تصمیم گرفته است با دوست سابق خود راهی سفری پرخطر شده تا با موجوداتی که بین او و عشق از دست رفته‌ اش قرار گرفته اند، روبرو شده و…

دانلود فیلم Love and Monsters 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی عشق و هیولاها Love and Monsters 2020 به کارگردانی Michael Matthews ؛ محصول سال 2020 کشور کانادا و امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،کمدی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Dylan O’Brien, Jessica Henwick, Michael Rooker توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه وامبت قهرمان با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها