صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.7

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Tony Giglio
بازیگران: Amy Manson ، Dominic Mafham ، Luke Allen-Gale ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم عذاب: نابودی با دوبله فارسی فیلم Doom: Annihilation 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم عذاب: نابودی با دوبله فارسی فیلم Doom: Annihilation 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  در مورد گروهی از محافظین هوافضا به نام UAC است که از یک پایگاه تحقیقاتی مستقر در قمری در اطراف سیاره مریخ، یک پیام اضطراری را دریافت میکنند….

دانلود فیلم عذاب: نابودی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد گروهی از محافظین هوافضا به نام UAC است که از یک پایگاه تحقیقاتی مستقر در قمری در اطراف سیاره مریخ، یک پیام اضطراری را دریافت میکنند. آن ها به زودی متوجه خواهند شد که این پایگاه تحقیقاتی به تصرف موجودات اهریمنی درآمده‌ است و…

دانلود فیلم Doom: Annihilation 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی عذاب: نابودی Doom: Annihilation 2019 به کارگردانی Tony Giglio ؛ محصول سال 2019 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،ترسناک،تخیلی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Amy Manson, Dominic Mafham, Luke Allen-Gale توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 3.7 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم دوستان ما با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها