صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: اکشن ، جنایی ،
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: فرانسه ،
کارگردان: Olivier Marchal
بازیگران: David Belle ، Kaaris ، Lannick Gautry ،
مدت زمان: 116 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم شهر یاغی Rogue City 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم شهر یاغی Rogue City 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فارسی چسبیده با 2 کیفیت مختلف به صورت کاملا رایگان در ادامه ی همین مطلب برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی و کار چند نیروی پلیس کشور فرانسه نشان داده می شود. این چند نفر که در غالب یک جوخه کامل در حال خدمت به کشورشان و مبارزه تمام و کمال با جرم و جنایت هستند. از ویژگی های رییس این گروه و تمامی افرادش درستکاری و وظیفه شناسی به شدت جدی است. اما درست در همین زمان اتفاقاتی روی می دهد.

دانلود فیلم شهر یاغی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

کم کم شایعه فساد در پلیس شروع به بیشتر و بیشتر شدن می کند و بسیاری از نیرو های پلیس در قبال پول و چیز های دیگر فاسد شده و شروع به همکاری با تبهکاران و جنایتکاران و مافیا ها می کنند. در همین حین وسوسه و گروه های متخاصم به سوی افراد این جوخه و فرمانده می اید. فرمانده گروه تصمیم می گیرد تا به مقابله با این فساد بپردازد و ان را از پلیس کشور فرانسه ریشه کن کند. اما زمانی که او در حال تلاش برای مبارزه است داستان هایی اتفاق می افتد که متوجه می شود مشکل بزرگتر از انچه که فکر می کرده است. حال او باید سعی کند تا افراد گروه خود را از این پیشنها ها مصون نگه دارد.

دانلود فیلم Rogue City 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این اثر جذاب سینمایی که در ژانر اکشن و جنایی می باشد، تنها چند روز است که از اکران و انتشار ان می گذرد. این فیلم محصول سال 2020 سینمای کشور فرانسه می باشد و توانسته با داستانی جنایی و چاشنی کردن صحنه های اکشن، نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید. به کارگیری ستاره های محبوبی چون David Belle ،Kaaris ،Lannick Gautry در کنار کارگردانی و بازیگردانی بی عیب و نقص کارگردان مشهور Olivier Marchal توانسته یک فیلم خوش ساخت را به وجود اورد که  بسیاری از مخاطبان و علی الخصوص منتقدان سینمایی از ان تعریف کنند. این فیلم توانسته امتیاز عالی 6.1 را از IMDb دریافت نماید. برای دانلود فیلم اسمان اتش با زیرنویس فارسی چسبیده کلیک نمایید.

ژانرها