صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.4

imdb

ژانر: اکشن ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Joth Riggs
بازیگران: Costas Mandylor ، Manny Perez ، Natasha Henstridge ،
مدت زمان: 82 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم شب سیکاریو Night of the Sicario 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم شب سیکاریو Night of the Sicario 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. تیلور (Taylor) مجبور می شود دختر جوان یک زن کلمبیایی را برای محافظت از شاهدان که علیه یک کارتل مواد مخدر قدرتمند در دادگاه فدرال شهادت می دهد، پنهان کند..

دانلود فیلم شب سیکاریو با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

تیلور (Taylor) مجبور می شود دختر جوان یک زن کلمبیایی را برای محافظت از شاهدان که علیه یک کارتل مواد مخدر قدرتمند در دادگاه فدرال شهادت می دهد، پنهان کند، اما…و تهیه کنندگی فیلم بر عهده کمپانی Premiere Entertainment Group بوده است…

دانلود فیلم Night of the Sicario 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی شب سیکاریو Night of the Sicario 2021 به کارگردانی Joth Riggs ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Natasha Henstridge, Manny Perez, Costas Mandylor توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 3.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم تاریکی با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها