صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Sunny Bonner
بازیگران: Ivy Jax ، Jared Hermann ، Jennifer Beatty ،
مدت زمان: 72 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم شاید فردا با زیرنویس فارسی فیلم Maybe Tomorrow 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم شاید فردا با زیرنویس فارسی فیلم Maybe Tomorrow 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  چاینی پس از نجات خواهرزاده اش، از مادر معتاد خود به مواد مخدر، شغل غیرمنتظره متصدی یک فروشگاه را بر عهده می گیرد.

دانلود فیلم شاید فردا با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

چاینی پس از نجات خواهرزاده اش، از مادر معتاد خود به مواد مخدر، شغل غیرمنتظره متصدی یک فروشگاه را بر عهده می گیرد. او که جایی برای خوابیدن ندارد با امید به فروش کالاها برای پرداخت هزینه یک اتاق اجاره ای، به سرقت بسته ها متوسل می شود. پس از اولین تلاش ناموفق، او چیزی را پیدا میکند که ارزش فروش دارد اما آیا این کار او را به آنچه می خواهد می رساند…

دانلود فیلم Maybe Tomorrow 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی شاید فردا Maybe Tomorrow 2020 به کارگردانی Sunny Bonner ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jennifer Beatty, Ivy Jax, Jared Hermann توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مرد درون جنگل با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها