صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.6

imdb

ژانر: درام ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Michael Schwartz Tyler Nilson
بازیگران: Ann Owens ، Dakota Johnson ، Zack Gottsagen ،
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم شاهین کره بادام زمینی با دوبله فارسی فیلم The Peanut Butter Falcon 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم شاهین کره بادام زمینی با دوبله فارسی فیلم The Peanut Butter Falcon 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. جوانی به نام زک که از بیماری سندروم داون رنج می‌برد، بعد از فرار از آسایشگاه، ماجراجویی‌ای را برای تحقق آرزویش که کشتی گیر شدن است، آغاز میکند….

دانلود فیلم شاهین کره بادام زمینی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

جوانی به نام زک که از بیماری سندروم داون رنج می‌برد، بعد از فرار از آسایشگاه، ماجراجویی‌ای را برای تحقق آرزویش که کشتی گیر شدن است، آغاز میکند و در طول مسیر با یک کشتی‌گیر بازنشسته، یک ماهیگیر و یک پرستار مهربان همراه می‌شود…

دانلود فیلم The Peanut Butter Falcon 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی شاهین کره بادام زمینی The Peanut Butter Falcon 2019 به کارگردانی Tyler Nilson, Michael Schwartz؛ محصول سال 2019 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر کمدی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Zack Gottsagen, Ann Owens, Dakota Johnson توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم گریز مرگبار با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها