صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.2

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: مسعود تکاور
مدت زمان: 97 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم سینمایی کروکودیل با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی کروکودیل با کیفیت عالی و لینک مستقیم. در پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا برای شما کاربران عزیز دانلود فیلم کروکودیل را با کیفیت عالی و معمولی را ارائه دهیم. این فیلم که در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است و همچنین به کارگردانی مسعود تکاور ساخته شده است البته نویسندگی این فیلم سینمایی نیز بر عهده ایشان بوده است. تهیه کننده فیلم کروکودیل نیز عزت الله جامعی ندوشن بوده است و این فیلم ایرانی در ژانر درام، هیجان انگیز و جنایی ساخته شده است. فیلم کروکودیل با این که محصول سال ۱۳۹۶ می باشد اما در شهریور ماه سال ۱۳۹۸ بر روی پرده های سینما رفته است. متاسفانه این فیلم بر روی پرده های سینما اقبال زیادی از مخاطبان دریافت نکرده است و در مدتی که برای اکران گذاشته شده بود مبلغ ۲۸۳ میلیون تومان فروش داشته است.

داستان دانلود فیلم سینمایی کروکودیل با کیفیت عالی

این فیلم به یکی از معضلات اساسی جامعه یعنی مواد مخدر پرداخته است. داستان فیلم اینگونه است که ۴ جوان به نام های سهیل، سپیده، غزل و کیان است که قصد داریم کاری راه بیاندازند و سریع پول دار شوند اما به هیچ نتیجه ای نمی رسند تا این که در نهایت توافق می کنند تا تنها راهی که امکان دارد تا سریع پول دار شوند تولید مواد مخدر است. در دانلود فیلم کروکودیل نمایش داده می شود که این ۴ جوان در نهایت قصد تولید شیشه می کنند اما در این راه نیاز به یک قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر خواهند داشت به همین دلیل با نیوشا همکار می شوند. نیوشا با این که مرد است خود را به اسم زن نامگذاری کرده و همچنین خودش را زن معرفی می کند اما موضوعی که وجود دارد مدت طولانی است که پلیس دنبال نیوشا است و …

اطلاعات تکمیلی فیلم کروکودیل با لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم به کارگردانی و نویسندگی مسعود تکاور ساخته شده است و کار ساخت این فیلم در سال ۱۳۹۶ تمام شد اما در سال ۱۳۹۸ بر روی پرده سینما رفت. از بازیگرانی که در دانلود فیلم کروکودیل ایفای نقش کردند می توان به الهه حصاری، اندیشه فولادوند، کوروش تهامی و حسین مهری که در نقش ۴ دوست بازی کرده اند اشاره کرد. مهرداد مزرعه نیز در نقش نیوشا که قاچاقچی اصلی مواد مخدر بوده و خود را دختر جا زده بازی کرده است. ژانر این فیلم که مشکلات اجتماعی را به نمایش گذاشته است جنایی، درام و هیجان انگیز است.

ژانرها