صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.9

imdb

ژانر: اجتماعی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: نوید محمودی
مدت زمان: 75 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم سینمایی هفت و نیم با لینک مستقیم رایگان و حجم کم با 3 کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی هفت و نیم با لینک مستقیم رایگان و حجم کم با 3 کیفیت عالی. داستان این فیلم روایتگر زندگی هفت دختر است. همه چیز از ان جایی شروع می شود که هفت دختر ایرانی و افغانی، جمعه شب مراسم عروسی ان ها می باشد اما ان ها هر کدام به نوعی درگیر مسایل شخصی، اجتمای و خانوادگی خود هستند. این هفت دختر یکدیگر را نمی شناسند و هیچ ارتباطی بین ان ها نیست و این فیلم به صورت جداگانه و در هفت اپیزود به بیننده نمایش داده می شود. یکی از ویژگی های این فیلم که جذابیت ان را دو چندان کرده است نمایش داستان این دختران به صورت جداگانه درباره درگیری های اجتماعی و خانوادگی خود در 7 سکانس پلان می باشد بدون ان که هیچ ارتباطی بین ان ها باشد.

دانلود فیلم سینمایی هفت و نیم با لینک مستقیم رایگان

این فیلم جذاب درام، اجتماعی و خانوادگی محصول مشترک کشور عزیزمان و کشور افغانستان می باشد که در سکوت کامل خبری در تهران فیلم برداری شد و اولین بار مهرماه سال 1397 در جشنواره بین المللی فیلم بوسان به نمایش در امد و توجه ها را به سمت خود جلب کرد. همچنین این فیلم سینمایی جذاب علاوه بر جشنواره بوسان در هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی در سیدنی استرالیا، جشنواره بین المللی فیلم بلک مووی سوییس و هجدهمین دوره جشنواره فیلم داکا در بنگلادش حضور داشت و حتی توانست در هشتمین دوره جشنواره فیلم پارسی 2020 در سیدنی استرالیا جایزه اصلی هیئت داوران یعنی جایزه بهترین فیلم از نظر هیئت داوران را از ان خود که سر و صدای زیادی را برای این محصول مشترک به پا کرد.

دانلود فیلم سینمایی هفت و نیم رایگان با کیفیت عالی و حجم کم

اگر شما نیز به فیلم ها و داستان های اجتماعی، درام و خانوادگی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم این فیلم را از دست ندهید. تلفیق داستان فوق العاده فیلم به نویسندگی نوید محمودی در کنار کارگردانی و بازیگردانی عالی خودش و بازی بازیگرانی چون ندا جبرائیلی، هستی مهدوی فر، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، شیدا خلیق، افسانه کمالی در نقش های اصلی داستان باعث به وجود امدن اثری بی نقص و ماندگار شد که باعث جلب نظر بینندگان و حتی منتقدان ایرانی و خارجی سینما شد. این فیلم سینمایی توانسته از مجله و سایت فیلم شناسی مشهور IMDb امتیاز بسیار خوب 6.9 از 10 را از ان خود کند. اگر به ژانر اکشن علاقه دارید دانلود فیلم Mortal 2020 دوبله فارسی فیلم مورتال با لینک مستقیم را از دست ندهید.

ژانرها