صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3.9

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: علیرضا رئیسیان
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم سینمایی مردی بدون سایه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی مردی بدون سایه با لینک مستقیم و کیفیت عالی. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم مردی بدون سایه یا همان A Man without a Shadow که به کارگردانی و همچنین تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان در سال ۱۳۹۷ ساخته و بر روی پرده سینما رفته است را به شما کاربران عزیز سایت معرفی کنیم. این فیلم ایرانی که در ژانر جنایی و درام ساخته شده است در همان سال در دو کشور مختلف ایران و اسپانیا فیلم برداری شده است و فیلم سوم سه گانه رئیسیان بعد از فیلم های چهل سالگی و دوران عاشقی می باشد. فیلم سینمایی Mardi bedone saye در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نیز شرکت کرد که نتوانست نظر مردم و داوران را برای برنده شدن در جایزه این سال جلب کند. این فیلم به روابط عاطفی و زناشویی انسان معاصر و معضلات ان می پردازد..

داستان دانلود فیلم سینمایی مردی بدون سایه

این فیلم که بیشتر پیرامون موضوعات و مشکلات اجتماعی انسان حال حاضر و روابط عاطفی میان زن و شوهر ها می پردازد دارای داستانی غم انگیز می باشد. A Man without a Shadow که در سبک فیلم های جنایی و درام ساخته شده است داستان یک مستند ساز است که بعد از ساخت یک مستند در رابطه با خشونت در جامعه و میان خانواده ها زندگی اش دچار مشکلاتی شده است که در این میان زندگی اش نیز تهدید می شود. حال نوبت به همسر او یعنی سایه می رسد که در نهایت عشق و علاقه سعی می کند در کنار ماهان کوشان که مستند ساز فیلم مردی بدون سایه می باشد کمک کند تا این مشکلات برطرف شود اما با وقوع یکسری حوادث پیچیده و عجیب، ماهان کوشان به خودش می اید و می بیند که خودش نیز درگیر همان خشونت های مستندش شده است که ساخته بود.

اطلاعات تکمیلی فیلم مردی بدون سایه با کیفیت عالی

همانطور که گفته شد این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی اقای علیرضا رئیسیان در سال ۱۳۹۷ ساخته شده است و با شرکت در سی و هفتمین جشنواره فجر، موفق به کسب جایزه ای نشد اما از دید تماشاچیان یکی از فیلم های ارزشمند انتخاب شده است. در این فیلم از درخشش خانم لیلا حاتمی و فرهاد اصلانی لذت خواهید برد همچنین دیگر بازگران این فیلم علی مصفا، امیر اقایی، گوهر خیراندیش و نادر فلاح می توان نام برد. اگر به فیلم هایی با سبک درام و اجتماعی علاقه مند هستید دانلود فیلم مردی بدون سایه به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

ژانرها