صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

ژانر: بیوگرافی ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: بهرام توکلی
مدت زمان: 105 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم سینمایی غلامرضا تختی با کیفیت عالی و لینک مستقیم Takhti

دانلود فیلم سینمایی غلامرضا تختی با کیفیت عالی و لینک مستقیم Takhti. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم برای شما کاربران عزیز دانلود فیلم غلامرضا تختی را قرار دهیم. این فیلم ایرانی که در سال ۱۳۹۷ بر روی پرده سینما رفته است در ژانر درام و بیوگرافی می باشد که به طور خاص با به فیلم کشیدن زندگی پهلوان معروف کشورمان آقای غلام رضا تختی سعی کرده است که باعث شناخت هر چه بیشتر او برای مردم شود اما این فیلم نیز مانند بسیاری از فیلم های دارای ژانر بیوگرافی دارای منتقدان زیادی می باشد به خصوص که بسیاری از جنبه های زندگی این پهلوان کشورمان مانند فوت او در هاله ای از ابهام می باشد. شما می توانید با دانلود فیلم تختی با کیفیت عالی از این فیلم که به کارگردانی بهرام توکلی ساخته شده است لذت ببرید و ان را تماشا کنید.

داستان دانلود فیلم سینمایی غلامرضا تختی با لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد ساخت فیلم های بیوگرافی تا حدی مشکل است چرا که همیشه جنبه هایی از زندگی افراد وجود دارد که ناشناخته می باشد و شخص نویسنده و کارگردان ان را مجبور هستند که بر اساس تشخیص شخصی پر کنند. فیلم سینمایی تختی نیز از این قاعده مستثنا نیست. در ابتدای فیلم شاهد خوانده شدن وصیت نامه رسمی جهان پهلوان تختی هستیم و در ادامه نیز شاهد خودکشی او و بعد از نمایش این صحنه های شاهد بازگشت فیلم به دوران کودکی غلامرضا. در فیلم شاهد فقر شدید تختی در دوران کودکی اش و همچنین مشکلات اساسی او در خانواده هستیم. تختی در همان اوایل جوانی قصد ورود به دنیا کشتی را می کند اما متاسفانه موفق نمی شود و در تاسیسات نفتی مسجد سلیمان مشغول به کار می شود اما در انجا تمرینات انفرادی خود را اغاز می کند تا دوباره به تهران بازمیگردد و …

اطلاعات تکمیلی فیلم سینمایی تختی

همان طور که در بالا اشاره شد این فیلم در سال ۱۳۹۷ بر روی پرده سینما رفت و به کارگردانی بهرام توکلی و همچنین تهیه کنندگی سعید ملکان ساخته شده است. فیلم سینمای Takhti که در ژانر درام و بیوگرافی ساخته شده است زندگی تختی را از دوران کودکی تا خودکشی به نمایش گذاشته است. برای ساخت این فیلم مبلغ ۸.۵ میلیارد تومان هزینه شده است اما این فیلم تنها موفق به فروش عددی حدود ۲ میلیارد تومان گشت. از کسانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به بهنوش طباطبایی در نقش همسر تختی، علیرضا گودرزی در نقش نوجوانی تختی و محسن تختی اشاره کرد. دانلود فیلم غلامرضا تختی در سی و هفتمین دوره فیلم جشنواره فجر در ۱۰ عنوان مختلف نامزد سیمرغ بلورین گشت و در این میان در ۳ عنوان توانست سیمرغ بلورین را بدست بیاورد.

ژانرها