صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: سیاوش اسعدی
مدت زمان: 104 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم سینمایی درخونگاه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم سینمایی درخونگاه با لینک مستقیم و کیفیت عالی و معمولی. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم درخونگاه را که در ژانر درام است برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. این فیلم که در سال ۱۳۹۷ و به کارگردانی سیاوش اسعدی ساخته شده است برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بر روی پرده های سینمای رفت و برای عموم قابل مشاهده شد. نویسندگان این فیلم اقایان نیما نادری و سیاوش اسعدی هستند و همچنین تهیه کنندگی فیلم درخونگاه بر عهده ی منصور سهراب پور بوده است. در فیلم درخونگاه نقش افرینی امین حیایی جذابیت این فیلم رو دوچندان کرده است که اگر به این بازیگر محبوب کشورمان علاقه مند هستید می توانید دانلود فیلم چشم و گوش بسته را نیز انجام دهید و از بازی این بازیگر دوست داشتنی کشورمان لذت ببرید.

داستان دانلود فیلم درخونگاه با کیفیت عالی

داستان این فیلم که در ژانر درام است اینگونه شروع می شود که امین حیایی که در نقش رضا بازی کرده است بعد از سال ها از ژاپن بازمی گردد یعنی بعد از ۸ سال، به محله ای به اسم درخونگاه و در سال ۱۳۷۰، محله ای فقیر نشین. او در این سال ها پول زیادی را از ژاپن به ایران فرستاده است و حالا برگرشته تا با این پول ها به وضعیت اشفته خانواده اش سر و سامان بدهد. برادرش مهدی بعد از ۳ سال از جنگ هنوز مفقود است و خبری از او نشده. رضا سراغ پول ها را می گیرد اما مثل این که پولی اصلا ارسال نشده. پیگیری رضا در دانلود فیلم درخونگاه باعث می شود تا راز ها کم کم مشخص شوند و کار به جایی می کشد که رضا دوباره به ژاپن باز گردد.

اطلاعات تکمیلی فیلم در خونگاه با لینک مستقیم

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم ایرانی که به کارگردانی و نویسندگی سیاوش اسعدی ساخته شده است در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده است و نامزد ۳ عنوان مختلف سیمرغ بلورین شده اما متاسفانه در هیچ کدام این عناوین اقبال برنده شدن را بدست نیاورد. شما می توانید با دانلود فیلم درخونگاه از نقش افرینی امین حیایی در نقش رضا که از ژاپن باز میگردد، ژاله صامتی در نقش طاووس، جمشید هاشم پور در نقش کاظم لذت ببرید. این فیلم سینمایی در گیشه های سینما توانست مبلغ ۱.۳ میلیارد تومان فروش داشته باشد. فیلم درخونگاه در ژانر فیلم های درام است و تماشای ان به شما کاربران عزیز توصیه می شود.

ژانرها