صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
2.6

imdb

ژانر: درام ، فانتزی ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1396
ساخت کشور: ایران ، هند ،
کارگردان: قربان محمدپور
مدت زمان: 89 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم سینمایی دختر شیطان با لینک مستقیم و کیفیت عالی dokhtare sheytan

دانلود فیلم سینمایی دختر شیطان با لینک مستقیم و کیفیت عالی. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم دختر شیطان را برای شما کاربران عزیز با کیفیت عالی و معمولی قرار دهیم. این فیلم ایرانی که به کارگردانی، نویسندگی و همچنین تهیه کنندگی قربان محمدپور ساخته شده است در سال ۱۳۹۶ بر روی پرده های سینما در سراسر ایران قرار گرفت. فیلم سینمایی دختر شیطان محصول مشترک سینمای کشور عزیزمان و بالیوود هند می باشد و قسمت عمده این فیلم در شهر بمبئی هند و قسمتی از ان نیز در ایران فیلم برداری شده است. در این فیلم سینمایی ۶ اهنگ وجود دارد که از این میان ۲ اهنگ ان را خواننده های معروف هندی سونو نیگام و ارجیت سینگ خوانده اند. این فیلم در ژانر فیلم های کمدی، درام و فانتزی ساخته شده است.

داستان دانلود فیلم دختر شیطان با لینک مستقیم

همانطور که در بالا به ان اشاره شد این فیلم دارای داستانی فانتزی می باشد و ممکن است برای هر سلیقه ای مناسب نباشد. یکی از دختران شیطان به نام لوبینی تصمیم می گیرد که راه پدرش را ادامه ندهد و قصد توبه به درگاه خداوند می کند اما شرطی برای پذیرش توبه او که دختر شیطان است قرار داده می شود و ان این است که باید به یکی از بندگان پرهیزکار سجده کند تا بتواند از راه گذشته اش باز گردد و او نیز قبول می کند اما برای انجام این کار نیاز به کمک دارد و به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. دختر شیطان تصمیم می گیرد نزد شخصی به نام فرهاد برود و از او برای پیدا کردن یک انسان پاک کمک بگیرد و از اینجا است که داستان این فیلم اغاز می شود.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم ایرانی Dokhtare sheytan با کیفیت عالی

این فیلم که نام انگلیسی ان Devil’s Daughter می باشد به کارگردانی نویسندگی و تهیه کنندگی قربان محمدپور ساخته شده است و در سال ۱۳۹۶ با همکاری سینمای ایران و هند یا همان بالیوود بر روی پرده سینما رفته است اما متاسفانه اقبال زیادی از مخاطبان دریافت نکرد و میزان فروش دختر شیطان در گیشه های سینما در مجموع حدود ۹۰۰ میلیون تومان شد. از ستارگان که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به حمید فرخ نژاد به نام فرهاد و دوست دختر شیطان، ایشا گوپتا که یکی از دختر های شیطان است که قصد توبه کرده است و جکی شروف در نقش خود شیطان و محمدرضا شریفی نیا اشاره کرد. این فیلم در ژانر فیلم های کمدی،درام و فانتزی می باشد.

ژانرها