صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: اسپانیا ، ایران ،
کارگردان: آزیتا موگویی
مدت زمان: 94 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم سینمایی ایده اصلی با کیفیت عالی و لینک مستقیم Eide asli

دانلود فیلم سینمایی ایده اصلی با کیفیت عالی و لینک مستقیم. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم ایده ی اصلی را با کیفیت عالی و معمولی برای شما کاربران عزیز ارائه دهیم. این فیلم که در ژانر درام، راز آلود و هیجان انگیز ساخته شده است به کارگردانی خانم آزیتا موگویی بر روی پرده های سینما در سراسر کشور رفت که با اقبال زیادی از مخاطبان نیز رو به رو شد. تهیه کنندگی این فیلم ایرانی بر عهده ی مهدی کریمی تفرشی و نویسندگی امیر عربی بوده است. دانلود فیلم سینمایی ایده ی اصلی که در حال حاضر برای شما کاربران عزیز در دسترس می باشد در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و در ۱۳۹۸ بر روی پرده سینما قرار گرفته است. بازیگران محبوب زیادی در این فیلم ایفای نقش کرده اند و فیلم بردای این فیلم در ایران و اسپانیا بوده است.

داستان دانلود فیلم ایده اصلی با کیفیت عالی

موضوع این فیلم ایرانی هیجان انگیز این گونه شروع می شود که ایران و اسپانیا در صدد انجام یک پروژه ارزشمند در جزیره هندورابی در جنوب ایران هستند که به تازگی برای انجام این پروژه به توافق رسیده اند اما داستان از جایی شروع می شود که برای انجام این پروژه قرار است مناقصه ای ارزشمند برگذار شود که بسیاری از شرکت های بزرگ به دنبال پیروزی در این مناقصه هستند. بهرام رادان که در این فیلم در نقش سعید پارسی بازی کرده است رئیس یکی از شرکت های درگیر در این مناقصه است که چند سالی نیز می باشد که از همسرش جدا شده است. در این میان شرکت های زیادی در فیلم ایده ی اصلی برای پیروزی در این مناقصه ارزشمند شرکت کرده اند اما داستان در جایی پیجیده می شود که رقابت برای پیروزی در این مناقصه سخت می شود.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم Eide asli با لینک مستقیم

همانطور که در بالا گفته شده این فیلم در سال ۱۳۹۸ برای نمایش عموم در سینما ها قرار گرفت که با استقبال بالای مردم نیز مواجه شد و توانست ۴.۱ میلیارد تومان فروش در مدتی که بر روی پرده سینما بود بدست اورد. این فیلم در کشور های ایران و اسپانیا و با همکاری تعدادی از بازیگران ایرانی و اسپانیا ساخته شده است و کارگردانی آزیتا موگویی بر روی پرده های سینما رفته است. از بازیگرانی که در دانلود فیلم ایده اصلی ایفای نقش کرده اند می توان به بهرام رادان که در نقش سعید پارسا، مریلا زارعی در نقش رویا که همسر سابق پارسا است، هانیه توسلی در نقش مشاور اصلی سعید پارسی و همچنین پژمان جمشیدی در نقش دوست سعید پارسی ایفای نقش کرده اند. در فیلم Eide asli نیز ۴ بازیگر از کشور اسپانیا ایفای نقش کرده اند.

ژانرها