صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: احمدرضا معتمدی
مدت زمان: 80 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم سوتفاهم با لینک مستقیم تماشا انلاین سوء تفاهم Sooe Tafahom

دانلود فیلم سوتفاهم با لینک مستقیم تماشا انلاین سوء تفاهم Sooe Tafahom. داستان به یک گروگانگیری واقعی باز می گردد که در ان ان همه چیز بر اساس نقشه و طبق واقعیت پیش می رود اما با گذر زمان بیشتر حس می شود که این گروگانگیری یک سوء تفاهمی بیش نبوده است و یک توهم است منتها موضوع در بطن همین توهمی که پیش امده است همچنان رگه هایی از واقعیت نیز وجود دارد. در همین زمان که گمانه زنی ها درباره توهم بودن موضوع بیشتر و بیشتر می شود گروگانگیی نیز انجام شده است و ادامه پیدا می کند تا زمانی که همه چیز به طور نا گهانی تغییر می کند و …

دانلود فیلم سوتفاهم با کیفیت عالی و معمولی

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم یکی از فیلم های ایرانی در ژانر فیلم های هیجان انگیز، درام و راز آلود را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. فیلم سینمایی سوء تفاهم که به کارگردانی احمدرضا معتمدی و همچنین با مسئولیت نویسندگی خودش و تهیه کنندگی جلیل شعبانی ساخته شده است از ان دسته از فیلم های ایرانی می باشد که حتما دیدن ان پیشنهاد می شود. این فیلم ایرانی برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ و در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شده که توانست در پنج عنوان مختلف نامزد دریافت جایزه شود که متاسفانه در هیچ کدام از انها موفق به دریافت جایزه نشد.

دانلود فیلم سوء تفاهم با لینک مستقیم

این فیلم سینمایی ایرانی از فیلم های موفق سال ۱۳۹۷ می باشد که با استقبال خوبی نیز از جانب تماشاگران رو به رو شد. در این فیلم سینمایی بازیگران محبوبی نیز مانند اکبر عبدی، کامبیز دیرباز، مهدی فخیم زاده و پژمان جمشیدی ایفای نقش کرده اند. اگر به فیلم های هیجان انگیز و رازآلود در ژانر درام علاقه مند هستید حتما دانلود فیلم سینمایی سوتفاهم به شما پیشنهاد می شود همچنین می توانید از دانلود فیلم گشت ارشاد 2 نیز که از فیلم های محبوب و خوب ایرانی نیز می باشد لذت ببرید.

ژانرها