صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.3

imdb

ژانر: اکشن ، درام ، رمانتیک ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: چین ،
کارگردان: Siu-Tung Ching
بازیگران: Meiqi Meng ، Qin Li ، Zhan Xiao ،
مدت زمان: 111 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم سلسله جید با دوبله فارسی فیلم Jade Dynasty 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم سلسله جید با دوبله فارسی فیلم Jade Dynasty 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. پس از کشتار بی‌رحمانه در روستای زادگاه ژانگ شیائوفان، کینگ یون سکت او را با خود به جایی می‌برد تا در آن‌جا به رشد مهارت‌هایش بپردازد…

دانلود فیلم سلسله جید با دوبله فارسی با لینک مستقیم

پس از کشتار بی‌رحمانه در روستای زادگاه ژانگ شیائوفان، کینگ یون سکت او را با خود به جایی می‌برد تا در آن‌جا به رشد مهارت‌هایش بپردازد و این فیلم با اقتباس از رمان سلسله جید به قلم شیائو دینگ ساخته شده است و در جشنواره های Chinese Film Media و Sir Movie Cultural And Entertainment Industry نامزد دریافت بهترین بازیگر شده است….

دانلود فیلم Jade Dynasty 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی سلسله جید Jade Dynasty 2019 به کارگردانی Siu-Tung Ching ؛ محصول سال 2019 کشور چین می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،عاشقانه و دارم و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Zhan Xiao, Qin Li, Meiqi Meng توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سینمایی لسی بیا خونه با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها