صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.2

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: انگلستان ،
کارگردان: Max Winkler
بازیگران: Charlie Hunnam ، Fran Kranz ، Jack O'Connell ،
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم سرزمین جنگلی Jungleland 2019 با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم سرزمین جنگلی Jungleland 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم همراه با زیرنویس فارسی چسبیده با 2 کیفیت عالی به صورت رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی دو برادر را در خانواده ای فقیر نشان می دهد. این دو برادر بسیار به یکدیگر علاقه دارند ولی همراه با خانواده ی خود یک زندگی فقیرانه با مشکلات بسیاری را پشت سر می گذارند. همین فقر و مشکات باعث شده تا این دو برادر پشت یکدیگر باشند و تمام تلاششان را برای کمک به همدیگر انجام دهند.

دانلود فیلم سرزمین جنگلی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

اما این همه ی داستان نیست؛ داستان اصلی از ان جایی شروع می شود که این دو نفر تصمیم می گیرند تا خود را از این شرایط نجات دهند. ان ها تصمیم می گیرند تا تمام کشور را بگردند و به دنبال مسابقات بوکس باشند. این مبارزات که زیرزمینی و غیر قانونی است در ازای برنده شده در ان ها مبلغی زیاد را به عنوان جایزه به فرد برنده می دهد. اما این مسابقات در کشورشان منع شده است و حال ان ها تلاش می کنند تا تمامی شهر را بروند و در این مبارزات شرکت کنند. اما این مسابقات بوکس تبدیل به یک مبارزه برای زندگی ان ها تبدیل می شود و ان ها خود را برای شرکت و جنگیدن در ان اماده می کنند.

دانلود فیلم Jungleland 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم جذاب سینمایی، تنها چند روز است که منتشر شده و به اکران عمومی درامده است. این اثر سینمایی فوق العاده که در انر درام می باشد محصول سال 2019 سینمای کشور انگلستان است و توانسته با داشتن داستانی جذاب و دراماتیک به همراه استفاده از ستاره هایی همانند Charlie Hunnam ،Fran Kranz ،Jack O’Connell و صد البته کارگردانی و بازیگردانی فوق العاده کارگردان سرشناس Max Winkler یک فیلم فوق العده را خلق کرده و نظر بسیاری از منتقدان سینمایی را به خود جلب کند؛ چنانکه موفق شده از سایت و مجله مشهور فیلم شناسی IMDb امتیاز خوب 6.2 را کسب نماید. برای دانلود فیلم انتقام با دوبله فارسی با لینک مستقیم کلیک نمایید.

ژانرها