صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.4

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1397
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: نیما جاویدی
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: 1 به بالا
دانلود فیلم سرخ پوست با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود فیلم سرخ پوست با کیفیت عالی و لینک مستقیم. در این پست از سایت ایزی ببین قصدا داریم تا دانلود فیلم سرخپوست با کیفیت عالی را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. فیلم سرخ پوست یک فیلم ایرانی فوق العاده زیبا و احساسی با ژانر درام، اسرارآمیز و همچنین رومانتیک کی باشد که تماشای ان به تمامی شما کاربران عزیز توصیه می شود که قطعا از ان لذت خواهید برد. اگر به فیلم های رومانتیک علاقه مند هستید دانلود فیلم جن زیبا نیز به شما توصیه می شود. فیلم سرخ پوست با کارگردانی نیما جاویدی که به مسئولیت نویسندگی در این فیلم را نیز بر عهده داشته در سال ۱۳۹۷ بر روی پرده های سینما رفت. تهیه کنندگی فیلم سرخپوست بر عهده مجید مطلبی بوده است. این فیلم توانسته است امتیاز فوق العاده بالایی از کاربران دریافت کند.

داستان دانلود فیلم سرخ پوست با کیفیت عالی

در این فیلم سینمایی نوید محمدزاده که در نقش سرگرد نعمت جاهد بازی کرده است رئیس یک زندان در سال ۱۳۴۶ می باشد. به علت طرح توسعه یک فرودگاه در نزدیکی این زندان در جنوب کشور، تمامی زندانیان قرار است به یک زندان دیگر منتقل شوند برای همین سرگرد جاهد با افراد خود مشغول جا به جا کردن زندانیان است که در همین بین سرهنگ مدبر که مافوق جاهد می باشد به دیدن او می اید و به او می گوید که ترفیع گرفته است و قرار است که سمت او را بگیرد. جاهد متوجه می شود یکی از زندانیان در فیلم سرخ پوست، که اسم او نیز سرخپوست می باشد در میان زندانیان نیست و بعد از کمی تحقیق متوجه می شود که او از زندان فرار نکرده و در جایی پنهان شده و به همراه دیگر ماموران خود شروع به جستجو می کند که در این میان …

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم سرخپوست با لینک مستقیم

همانطور که در بالا گفته شد این فیلم در ژانر رومانتیک می باشد و سرشار از احساسات می باشد و در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی نیما جاویدی ساخته شده است. این فیلم در همان سال توانست در گیشه های سینما در سراسر کشور در حدود ۱۵ میلیارد تومان فروش داشته باشد که عددی بسیار خوب می باشد که البته هزینه ساخت این فیلم نیز چیزی در حدود ۵.۵ میلیارد بوده است. دانلود فیلم سرخ پوست برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و در ۸ عنوان مختلف نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد که در این میان توانست یکی از این عناوین را بدست اورد. همچنین در نه رشته مختلف درگر نامزد شد که در چهار تا از این رشته ها توانست برنده تندیس شایستگی شود. دانلود فیلم سرخپوست چهارمین فیلم پر فروش تاریخ سینمای غیر کمدی ایران می باشد. دانلود فیلم هزارتو.

ژانرها