صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.2

imdb

زبان: اسپانیایی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: اسپانیا ،
کارگردان: Lluís Quílez
بازیگران: Javier Gutiérrez ، Karra Elejalde ، Luis Callejo ،
مدت زمان: 106 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم زیر صفر Below Zero 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم زیر صفر Below Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک ماشین حمل و نقل زندانیان است که در جاده‌ای متروکه مورد حمله وحشیانه عده‌ای قرار میگیرد….

دانلود فیلم زیر صفر با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم در مورد یک ماشین حمل و نقل زندانیان است که در جاده‌ای متروکه مورد حمله وحشیانه عده‌ای قرار میگیرد. در این میان مارتین، پلیسی که رانندگی ماشین را برعهده دارد، زنده مانده و تلاش میکند موقعیت خود را حفظ کرده و جان سالم به در ببرد. اما مهاجمان نیز به دنبال راهی هستند تا به زندگی او پایان داده و…

دانلود فیلم Below Zero 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی زیر صفر Below Zero 2021 به کارگردانی Lluís Quílez ؛ محصول سال 2021 کشور اسپانیا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،جنایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Javier Gutiérrez, Karra Elejalde, Luis Callejo توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم تریبانگا با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها