صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.1

imdb

ژانر: اجتماعی ، کمدی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 1398
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: سید جواد رضویان
مدت زمان: 91 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم زهر مار با کیفیت عالی و کامل

دانلود فیلم زهر مار با کیفیت عالی و کامل از سایت معتبر ایزی ببین در اختیار شما دوستان و همراهان همیشگی قرار داده شده است . این فیلم که در ژانر اجتماعی ، کمدی در سال 1397 تهیه و تولید شد و در نهایت در خرداد سال 1398 بر روی پرده سینما های کشور رفت ، به کارگردانی مرد دوست داشتنی سینمای ایران ، یعنی سید جواد رضویان تهیه و تولید شد و توانست در اولین تجربه هایش در کارگردانی سینما بتواند بالغ بر 6 میلیارد فروش در سینما های کشور داشته باشد . البته که این فیلم حواشی کمی نیز نداشت و مدتی به علت شبیه بودن مداح این فیلم یه یکی از مداحان معروف ، از نمایش آن جلوگیری نیز شد .

دانلود فیلم زهر مار به صورت کامل

در خلاصه داستان دانلود فیلم زهرمار آمده است که یک فردی که به اصول ارزشی بسیار معتقد و پابند است ، میخواهد در انتخابات شورای شهر شرکت کرده تا بتواند عضو شورای شهر شود . وی اخیرا نیز همسر خود را از دست داده است و در شرایط روحی مساعدی نیز به سر نمیبرد . پس از اصرار دوستان و آشنایان و بچه محل ها تصمیم میگیرد که نهایتا در فیلم زهرمار با لینک مستقیم ، عضو شورای شهر شود اما گذشته او ناگهان مانعی بر سر راهش ایجاد میکند . او پس از سی سال یکی از دوستان و معشوقه قدیمی خود را دوباره ملاقات میکند که همین باعث به وجود آمدن مشکلات و داستان های تازه ای بر سر راه او میشود . در ادامه خواهیم دید که وی مجبور میشود برای حل مشکلاتش …

بازیگران دانلود فیلم زهرمار

از جمله بازیگران مشهور فیلم زهر مار میتوان به سیامک انصاری ، شبنم مقدم ، شقایق فراهانی و برزو ارجمند اشاره کرد . اگر به دنبال مشاهده یک فیلم اجتماعی کمدی ایرانی هستید که در کنار دوستان و آشناییان بتوانید با دیدن آن لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید ، قطعا یکی از پیشنهادات تیم ایزی ببین به شما دانلود فیلم زهر مار به صورت کامل میباشد .

ژانرها