صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.6

imdb

زبان: کره ای
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: کره ،
کارگردان: Sung-hee Jo
بازیگران: Kim Tae-ri ، Seon-kyu Jin ، Song Joong-ki ،
مدت زمان: 137 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم رفتگران فضایی Space Sweepers 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم رفتگران فضایی Space Sweepers 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در سال 2092 رخ میدهند، جایی که خدمه رفتگرهای فضایی به نام گروه The Victory یک ربات انسان نما به نام دوروتی را کشف می کنند که به عنوان سلاحی برای کشتار جمعی شناخته می شود.

دانلود فیلم رفتگران فضایی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

اتفاقات فیلم Space Sweepers 2021 در سال 2092 رخ میدهند، جایی که خدمه رفتگرهای فضایی به نام گروه The Victory یک ربات انسان نما به نام دوروتی را کشف می کنند که به عنوان سلاحی برای کشتار جمعی شناخته می شود. حالا آنها درگیر یک معامله تجاری خطرناک می شوند…

دانلود فیلم Space Sweepers 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی رفتگران فضایی Space Sweepers 2021 به کارگردانی Sung-hee Jo ؛ محصول سال 2021 کشور کره جنوبی می باشد، که با داشتن ژانر اکشن،جنایی، فانتزی و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Song Joong-ki, Kim Tae-ri, Seon-kyu Jin توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم زیر صفر با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها