صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.4

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: اسپانیا ،
کارگردان: Jaume Balagueró
مدت زمان: 118 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم راه پایین Way Down 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم راه پایین Way Down 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.درباره یک نابغه مهندسی به نام تام است که در مورد یک گاوصندوق قدیمی که در یکی از بانک های اسپانیا قرار دارد کنجکاو است….

دانلود فیلم راه پایین با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم Way Down 2021 درباره یک نابغه مهندسی به نام تام است که در مورد یک گاوصندوق قدیمی که در یکی از بانک های اسپانیا قرار دارد کنجکاو است. اما ساختمان بانک بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و هیچ نقشه ای از ساختمان آن در دسترس نیست. از طرفی دیگر یک سیستم امنیتی شامل یک رودخانه زیرزمینی در داخل آن طراحی شده است که در صورت شکسته شدن دیوارها، اتاقی که حاوی این گاوصندوق ارزشمند است به زیر آب فرو میرود و…

دانلود فیلم Way Down با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی راه پایین Way Down 2021 به کارگردانی Jaume Balagueró ؛ محصول سال 2021 کشور اسپانیا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و هیجانی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Freddie Highmore, Astrid Bergès-Frisbey, Sam Riley توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم چری با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها