صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.3

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Gabriela Cowperthwaite
بازیگران: Isabella Kai ، Jason Segel ، Violet McGraw ،
مدت زمان: 124 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم دوستان ما با دوبله فارسی فیلم The Friend 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم دوستان ما با دوبله فارسی فیلم The Friend 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین.  در مورد یک زوج به نام‌های متیو و نیکل تیگو است که متوجه می‌شوند نیکل به سرطان مبتلا شده و تنها شش ماه فرصت زندگی دارد….

دانلود فیلم دوستان ما با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم The Friend 2019 در مورد یک زوج به نام‌های متیو و نیکل تیگو است که متوجه می‌شوند نیکل به سرطان مبتلا شده و تنها شش ماه فرصت زندگی دارد. بهترین دوست این زوج پس از اطلاع از این بیماری به خانه‌ی زوج می‌آید تا به بهترین نحو آنان را یاری کند…

دانلود فیلم The Friend 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی دوستان ما The Friend 2019 به کارگردانی Gabriela Cowperthwaite ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر عاشقانه و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jason Segel, Isabella Kai, Violet McGraw توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم سرزمین بی صاحب با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها