صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: اکشن ، جنگی ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ahmet Atalay
بازیگران: Ahmet Atalay ، Evangeline Crittenden ، Glen Baggerly ،
مدت زمان: 35 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم درمان The Cure 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم درمان The Cure 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم همراه با 2 کیفیت متفاوت به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که یک ویروس ناشناخته و بسیار خطرناک که منشا ان کمی مشکوک به نظر می رسد در سراسر کشور ها شیوع پیدا می کند. این ویروس کشور به کشور گسترش میابد تا اینکه سراسر جهان را فرا می گیرد. این ویروس یه طرز وحشتناکی کشنده است به طوری که فردی که به ان مبتلا می شود پس از 24 ساعت میمیرد و علاجی برای این بیماری نیست.

دانلود فیلم درمان با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

در این بین و بحران جهانی تنها راه درمانی که برای این ویروس مهلک پیدا می شود نوعی واکسن است که کشف و ساخته می شود و تنها می تواند 24 ساعت دیگر مرگ فرد مبتلا را به تاخیر بیاندازد. پس از ساخت اولین محموله ی این واکسن ها، به طرز عجیبی دقایقی بعد از ساخت، ان ها دزدیده و ناپدید می شوند. بعد از این اتفاق دولت ایلات متحده امریکا تصمیم می گیرد تا یک گروه بسیار سری و مخفی از بهترین کماندو ها و سربازان ارتش ایالات متحده امریکا تشکیل دهد که بتوانند سارقان این واکسن ها را پیدا کنند و محموله گم شده را بیابند و طی کمترین زمان این واکسن ها را برگردانند.

دانلود فیلم The Cure 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم جذاب و کوتاه در ژانر اکشن می باشد که تنها چند روز است که منتشر شده است و محصول سال 2020 سینمای هالیوود امریکا می باشد. تلفیق داستان جذاب و صحنه های اکشن و همین طور استفاده از بازیگران سرشناسی و محبوبی همانند Ahmet Atalay  Evangeline Crittenden ،Glen Baggerly در کنار کارگردانی و بازیگردانی فوق العاده کارگردان مشهور امریکایی Ahmet Atalay که خود نیز در این فیلم نقش افرینی کرده است؛ باعث رضایت کاربران و منتقدان حتی خیلی بیشتر از فیلم های بلند شده است، به طوری که توانسته امتیاز عالی 6.7 را از سایت IMDb دریافت نماید. برای دانلود فیلم فرار کن با زیرنویس فارسی چسبیده کلیک نمایید.

ژانرها