صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Ryûhei Kitamura
بازیگران: Aksel Hennie ، Jean Reno ، Ruby Rose ،
مدت زمان: 95 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم دربان The Doorman 2020 با دوبله فارسی و لینک مستقیم

دانلود فیلم دربان The Doorman 2020 با دوبله فارسی و لینک مستقیم با 2 کیفیت مختلف و نسخه زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کاملا رایگان برای شما سروران گرامی و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که یک افسر جوان نیروی پلیس ایلات متحده امریکا پس از پشت سر گذاشتن اتفاق شوم و بدی که برایش افتاده، حالا سعی در فراموش کردن این اتفاق و گذر کردن از ان می باشد. از همین رو او تصمیم می گیرد تا به نیویورک برود و زندگی جدیدی را به دور از همه ی هیاهو ها برای خود شروع کند. غافل از ان که پس از نقل مکان او به این شهر اتفاقات هیجان انگیزی برایش می افتد.

دانلود فیلم دربان با دوبله فارسی با لینک مستقیم

پس از انکه این افسر جوان پلیس به شهر نیویورک می رود، در ان جا با یک خانواده ی نیویورکی اشنا می شود. این اشنایی مدتی به طول می انجامد تا ان ها تبدیل به دوستانی صمیمی می شوند. پس از مدتی این افسر جوان متوجه می شود تا باند تبهکاری مخوفی قصد دارد تا به این خانواده دستبرد بزند و دارایی های با ارزشی که ان ها دارند را به سرقت ببرند؛ حال پس از دانستن این موضوع او تصمیم می گیرد تا با تمامی قدرت خود جلوی ان ها بایستد و نگذارد تا به هر قیمتی که شده ان ها موفق به دستبرد به این خانواده شوند؛ اما در این مسیر اتفاقاتی پر استرس می افتد که داستان فیلم حول ان می چرخد.

دانلود فیلم The Doorman با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم جذاب که تلفیقی از ژانر های اکشن و هیجان انگیز می باشد؛ به تازگی منتشر شده است و محصول سال 2020 میلادی سینمای هالیوود می باشد. اسفاده از بازیگران سرشناس و مشهوری چون Aksel Hennie ،Jean Reno ،Ruby Rose ،Rupert Evans در قالب داستان اکشن و هیجانی و صد البته کارگردانی و بازیگردانی بی عیب و نقص کارگردان سرشناس آمریکایی Ryûhei Kitamura دست به دست هم داده تا اثری جذاب خلق شود. این فیلم توانسته از سایت و مجله ی مشهور فیلم شناسی IMDb امتیاز 6.5 را کسب نماید. اگر به دنبال یک فیلم جذاب درام و تاریخی هستید؛ دانلود فیلم بیست و چهارم با زیرنویس فارسی را از دست ندهید.

ژانرها