صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 1387
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: اصغر فرهادی
مدت زمان: 120 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم درباره الی با کیفیت عالی و لینک مستقیم About Eli اصغر فرهادی

دانلود فیلم درباره الی با کیفیت عالی و لینک مستقیم About Eli اصغر فرهادی. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا یکی از بهترین فیلم های ایرانی ساخته شده در دهه اخیر را معرفی کنی. دانلود فیلم درباره الی که به کارگردانی کارگردان محبوب کشورمان اقای اصغر فرهادی در سال ۱۳۸۷ ساخته شده است. این فیلم را می توان یکی از شاهکار های این کارگردان معروف در نظر گرفت که قطعا با کمک بهترین ستاره های بازیگری کشورمان ساخته شده است. فیلم ایرانی درباره الی یا همان About ELi بعد از اکران در سینمای های جهان مورد ستایش اکثر منتقدان فیلم قرار گرفت و توانست افتخار بزرگی را برای این کارگردان رقم بزند. نویسندگی این فیلم نیز بر عهده اصغر فرهادی بوده و تهیه کنندگی ان را به همراه سید محمود رضوی انجام داده است.

داستان دانلود فیلم درباره الی با لینک مستقیم

این فیلم در ژانر فیلم های درام، و هیجان انگیز و رازآلود می باشد و داستان شهاب حسینی است که در نقش احمد و همچنین ترانه علیدوستی در نقش الی می باشد. دوستان احمد به تازگی از المان بازگشته اند و به دنبال پیدا کردن همسری برای احمد می باشند. همگی به مسافرت و به شمال کشور سفر می کنند و برای این که الی را به احمد معرفی کنند او را نیز به این سفر با خود می برند. الی به دعوت گلشیفته فراهانی در نقش سپیده به این سفر می اید و همه چیز خوب پیش می رود تا زمانی که الی در ساحل گم می شود و داستان به یک تراژدی تبدیل می شود. نامزد الی که کسی از وجود او خبر نداشت با دنبال او می اید و هر کس سپیده را برای حفظ منافع خود به دروغ گویی درباره الی تشویق می کند که …

اطلاعات تکمیلی فیلم درباره الی About Eli

فیلم درباره الی یکی از شاهکار های ساخته شده توسط اصغر فرهادی می باشد که او را به دنیا معرفی کرد. این فیلم هزینه حدود ۱.۵ میلیون دلار برای ساخت داشته که توانست مبلغی در حدود ۷ میلیون دلار نیز در گیشه های سینما سراسر دنیا بدست اورد. همچنین فیلم About Eli در سینما های ایران، المان، فرانسه، امریکا،استرالیا و بسیاری از کشور های اسیای شرقی و اروپا به نمایش درامده است. این فیلم نامزد بهترین فیلم خارجی برای اسکار شده است و همچنین برنده بیش از ۲۳ جایزه بین المللی در جهان و ۱۰ جایزه در داخل ایران نیز شده است. از نقش افرینان دانلود فیلم درباره الی می توان به مریلا زارعی، پیمان معادی، صابر ابر، شهاب حسینی و … نیز اشاره کرد. اگر از نقش افرینی پیمان معادی لذت می برید می توانید دانلود فیلم متری شش و نیم را انجام دهید.

ژانرها