صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.3

imdb

زبان: هندی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: هند ،
کارگردان: Ribhu Dasgupta
بازیگران: Aditi Rao Hydari ، Kirti Kulhari ، Parineeti Chopra ،
مدت زمان: 109 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم دختری در قطار The Girl on the Train 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم دختری در قطار The Girl on the Train 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد زنی است که به تازگی طلاق گرفته است و هر روز مسافتی را با قطار طی میکند و با عبور روزانه قطار از روبروی خانه زن و شوهری به ظاهر خوشبخت، وی در مورد زندگی آن ها خیال پردازی میکند.

دانلود فیلم دختری در قطار با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم The Girl on the Train 2021 در مورد زنی است که به تازگی طلاق گرفته است و هر روز مسافتی را با قطار طی میکند و با عبور روزانه قطار از روبروی خانه زن و شوهری به ظاهر خوشبخت، وی در مورد زندگی آن ها خیال پردازی میکند. اما یک روز با وقوع اتفاقی تکان دهنده در منزل این زن و شوهر همه چیز تغییر کرده و…

دانلود فیلم The Girl on the Train 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی دختری در قطار The Girl on the Train 2021 به کارگردانی Ribhu Dasgupta ؛ محصول سال 2021 کشور هند می باشد، که با داشتن ژانر جنایی، معمایی و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Aditi Rao Hydari, Parineeti Chopra, Kirti Kulhari توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم جدول معماها: سقوط نهایی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها