صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.0

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ، کمدی ،
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Noah Baumbach
بازیگران: Adam Driver ، Julia Greer ، Scarlett Johansson ،
مدت زمان: 137 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم داستان ازدواج با دوبله فارسی Marriage Story 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم داستان ازدواج با دوبله فارسی Marriage Story 2019 با لینک مستقیم و زیرنویس چسبیده با 3 کیفیت مختلف. همه چیز از ان جایی شروع می شود که فیلم داستان خانواده ی سه نفره ای را نشان می دهد که خانواده ی یک کارگردان خوب تاتر است که با همسر خود دچار اختلافاتی می گردد و این اختلافات ریشه دار منجر به جدایی این دو می شود. زمانی زمانی که جدا می شوند استعداد و خلاقیت هر یک از ان ها به طرز عجیب و چشمگیری شروع به شکوفا شدن می کند. زمانی که این دو نفر همراه فرزند خود درگیر کشمکش های خود هستند؛ باعث به وجود امودن داستان ها و دردسر هایی علاوه بر خود برای اطرافیانشان نیز ایجاد می کنند. ان ها باید تمام تلاش خود را برای رهایی از این شرایط و وضعیت سخت انجام بدهند.

دانلود فیلم داستان ازدواج با دوبله فارسی و لینک مستقیم

این فیلم جذا و دیدنی که محصول سال 2019 است و ساخت کشور های مشترک انگلستان و ایالات متحده آمریکا می باشد توانسته با تلفیق چندین سبک مختلف اثری جذاب را خلق کند. زندگی این کارگردان تاتر و اطافیانش تحت تاثیر چالش هایی قرار می گیرد که علاوه بر این ها بر روی کار او نیز تاثیر می گذارد. کنار هم قرار گرفتن داستان جذاب به قلم نویسنده ی مشهور Noah Baumbach در کنار کارگردانی و بازیگردانی بی نظیر خودش و همچنین بازی فوق العاده بازیگرانی همچون Adam Driver، Scarlett Johansson و  Julia Greer باعث ساختن یک اثر جذاب و ماندگار شده است که در مدت کوتاهی که از عرضه ان می گذرد توجه بسیاری از افراد و حتی منتقدان سر سخت فیلم های سینمایی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است.

دانلود فیلم Marriage Story 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم سینمایی جذاب که در ژانر کمدی و درام می باشد توانسته با تلفیق کمی رمانس سبکی دلنشین را ارایه داده است که باعث جلب نظر مخاطبان و یافتن طرفداران بسیاری در سراسر دنیا شده است. این فیلم توانسته از سایت و مجله سینمایی مشهور IMDb امتیاز فوق العاده 8.0 از 10 را کسب کند که بسیار امتیاز خوبی محسوب می شود. اگر به دنبال فیلمی هستید که سبکی نوین را به شما نشان دهد و شما را جذب و مبحوط داستان کند به طرزی که اصلا گذر زمان را متوجه نشوید؛ به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان تماشای این فیلم کمدی، درام و رمانتیک را از دست ندهید. اگر شما هم به فیلم های هندی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که به هیچ وجه دانلود فیلم هندی خداحافظ با دوبله فارسی را از دست ندهید.

ژانرها