صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Brian Duffield
بازیگران: Charlie Plummer ، Katherine Langford ، Yvonne Orji ،
مدت زمان: 91 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خودجوش Spontaneous 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم دانلود فیلم خودجوش Spontaneous 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دانش‌ آموزان یک مدرسه است که به طرز عجیبی یکی پس از دیگری منفجر میشوند!!

دانلود فیلم خودجوش با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم Spontaneous 2020 در مورد دانش‌ آموزان یک مدرسه است که به طرز عجیبی یکی پس از دیگری منفجر میشوند!! اکنون دو دانش آموز به نام های مارا و دیلن تلاش می کنند تا در جهانی که هر لحظه آن ممکن است آخرین لحظه برای آن ها باشد زنده مانده و…

دانلود فیلم Spontaneous 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خودجوش Spontaneous 2020 به کارگردانی Brian Duffield ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا، می باشد، که با داشتن ژانرفانتزی، تخیلی و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Katherine Langford, Charlie Plummer, Yvonne Orji توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم غیب گو با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها