صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.6

imdb

زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Daniel Knudsen Tim Kaiser
بازیگران: Daniel Knudsen ، Dean Cain ، Vickie Lynn Smith ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خلبان با زیرنویس فارسی فیلم Skydog 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خلبان با زیرنویس فارسی فیلم Skydog 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد پسری نوجوان به نام کلت لایفستون است که در حال گذراندن دوره های خلبانی میباشد….

دانلود فیلم خلبان با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد پسری نوجوان به نام کلت لایفستون است که در حال گذراندن دوره های خلبانی میباشد. اما در همین حین زندگی مادر کلت به خطر افتاده و اکنون او باید به کمک یک سگ ولگرد به نام اوریو و دوست جدید خود آلیس، مادرش را از خطر مرگ نجات داده و…

دانلود فیلم Skydog 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خلبان Skydog 2020 به کارگردانی Tim Kaiser, Daniel Knudsen ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام و کمدی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Daniel Knudsen, Vickie Lynn Smith, Dean Cain توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.6 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن یاران ابر هیولای سانتا با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها