صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
4.3

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کانادا ،
کارگردان: J.R. Giurissevich
بازیگران: Cassandra Ebner ، Douglas Chapman ، Iain Belcher ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خانه مرگبار A Deadly Place 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود  فیلم خانه مرگبار A Deadly Place 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. هایلی بعد از مرگ پدرش می خواهد برای دیدن خانواده اش به خانه ی پدری اش برود اما بازگشت هایلی دردسر های زیادی را به همراه دارد.

دانلود فیلم خانه مرگبار با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم خانه مرگبار A Deadly Place 2020 در مورد دختر جوانی به نام هایلی است که پس از مرگ پدر خود، به خانه پدری اش بازمیگردد تا با دوستان خانوادگی تجدید دیدار کند. اما دوستانش، رازهایی را درباره گذشته او میدانند که ممکن است منجر به مرگ دردناک هایلی شود تا اینکه…

دانلود فیلم A Deadly Place 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خانه مرگبار A Deadly Place 2020 به کارگردانی J.R. Giurissevich ؛ محصول سال 2020 کشور کره جنوبی می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Cassandra Ebner, Douglas Chapman, Iain Belcher توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 4.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمیشن با من بمان دورامون اینجا کلیک نمایید.

ژانرها