صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.1

imdb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: روسیه ،
کارگردان: Egor Baranov
بازیگران: Aleksey Chadov ، Pyotr Fyodorov ، Svetlana Ivanova ،
مدت زمان: 127 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم خاموشی با دوبله فارسی فیلم The Blackout 2019 با لینک مستقیم

دانلود فیلم خاموشی با دوبله فارسی فیلم The Blackout 2019 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. اتفاقی برای اکثر شهرهای روی زمین می افتد که باعث شده است که تمامی تماس ها از بین برود…

دانلود فیلم خاموشی با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم خاموشی (The Blackout) زنگ خطر در پایگاهی نظامی به صدا در می آید، سربازان مواضعی را به دست می گیرند و برای نبرد آماده می شوند. گزارش شده است که یک دشمن ناشناس در حال نزدیک شدن است ، موجوداتی بزرگتر از انسان که با سرعت بیست کیلومتر در ساعت حرکت می کنند.

دانلود فیلم The Blackout 2019 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی خاموشی The Christmas Chronicles 2018 به کارگردانی Clay Kaytis ؛ محصول سال 2019 کشور روسیه می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Aleksey Chadov, Pyotr Fyodorov, Svetlana Ivanova توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم ماجراهای کریسمس با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها