صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
3

imdb

ژانر: اکشن ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Mark Cantu
مدت زمان: 87 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جو متوسط Average Joe 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم جو متوسط Average Joe 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. هنگامی که لرد منیس در سان آنتونیو از میان مردگان برمی گردد، باند قدیمی باید برای مبارزه با اشرار، بار دیگر دور یکدیگر جمع شوند…..

دانلود فیلم جو متوسط با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

هنگامی که لرد منیس در سان آنتونیو از میان مردگان برمی گردد، باند قدیمی باید برای مبارزه با اشرار، بار دیگر دور یکدیگر جمع شوند. اما از زمان آخرین ماجراجویی این باند، آنها دارای خانواده، زندگی و افزایش وزن هستند! پس چگونه می توانند با یک شر دنیوی مبارزه کنند…

دانلود فیلم Average Joe 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جو متوسط Average Joe 2021 به کارگردانی Mark Cantu ؛ محصول سال 2021 کشور آمریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jason Sedillo, Caitlin Rose Williams, Akasha Villalobos توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم نقطه قرمز با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها