صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.7

imdb

ژانر: اکشن ، کمدی ، ماجراجویی ،
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jake Kasdan
بازیگران: Dwayne Johnson ، Jack Black ، Kevin Hart ،
مدت زمان: 123 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم جومانجی 3 دوبله فارسی 2019 Jumanji The Next Level لینک مستقیم

دانلود فیلم جومانجی 3 دوبله فارسی 2019 Jumanji The Next Level با لینک مستقیم. این فیلم که قسمت سوم از سری فیلم های جذاب جومانجی است که در این قسمت پنج دوست وارد دنیای شگفت انگیز و خارق العاده ی بازی می شوند و باید مراحل مختلف این بازی را در قالب شخصیت هایی که به هر یک داده شده است در قالب همکاری و ار گروهی به انجام برسانند. هر کدام از این پنج دوست قابلیت خاص خود را دارند که وجود و همکاری هر کدام از ان ها برای تمام کردن بازی لازم و حیاتی است. داستان جذاب در کنار صحنه های اکشنی که ادامه فیلم اتفاق می افتد همگی دست به دست هم داده و با کارگردانی فوق العاده باعث به وجود امدن اثری محبوب شده است. استفاده از بازیگران سرشناس در القای هر چه بیشتر حس فیلم موثر بوده است.

دانلود فیلم جومانجی 3 دوبله فارسی با لینک مستقیم

Jumanji 3 در 2019 معرفی شد خیلی زود توانست مخاطبان بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کند. اگر نگاهی به امار و ارقام سایت و مجله مشهور IMDb بیاندازیم میبینیم که جومانجی 3 دوبله فارسی توانسته امتیاز خوب 6.7 از 10 را به خود اختصاص دهد. همچنین یکی از نکات جذاب این قسمت بازی همزمان Dwayne Johnson و Kevin Hart دو دوست و بازیگر سرشناس هالیوودی در کنار هم است که قبلا هم همکاری این دو بازیگر را در فیلم های دیگر که موفق هم بوده اند و به دل مخاطبان نشسته اند را شاهد بودیم. این قسمت که در ژانری اکشن و ماجراجویانه ای که دارد توانسته با اضافه کردن بعضی از قسمت های خنده دار یا صحبت هایی شیطنت امیز تمامی حواس مخاطبان را به خود معطوف کنند و سبکی محبوب را به وجود بیاورند که کمتر کسی ان را دوست نداشته باشد.

دانلود فیلم 2019 Jumanji The Next Level دوبله فارسی و زبان اصلی

اگر به دنبال سبکی هستید که پای تلویزیون میخکوب شوید و از دیدن ان لذت ببرید شدیدا این قسمت را به شما توصیه می کنیم. Jake Kasdan کارگردان سرشناس امریکایی توانسته با انتخاب درست بازیگران و بازیگردانی بی نقص خود اثری ماندگار را به جای بگذارد که اگر بیننده برای بار چنذم هم به دیدن ان بپردازد باز هم جذابیت دفعه اول خود را داشته باشد. شما هم اگر قسمت های پیشن را دیده اید و به ان ها علاقه داشتید به هیچ عنوان اخرین قسمت ان را از دست ندهید. یکی از ویژگی های این قسمت ان است که مخاطب لزوما نیازی ندارد تا جومانجی 1 و جومانجی 2 را دیده باشد و مستقیما می تواند به تماشای ان بپردازد. اگر به ژانر اکشن و ماجراجویانه علاقه دارید پیشنهاد ما به شما دانلود فیلم بیل و تد با موسیقی مواجه می شوند با لینک مستقیم می باشد.

ژانرها