صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7

imdb

سال انتشار: 2013
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Marc Forster
بازیگران: Brad Pitt ، Daniella Kertesz ، Mireille Enos ،
مدت زمان: 116 دقیقه
رده سنی: 10 به بالا
دانلود فیلم جنگ جهانی زد دوبله فارسی World War Z 1 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جنگ جهانی زد دوبله فارسی World War Z 1 با لینک مستقیم. بعد از پخش شدن ویروسی در سراسر کره زمین، مردم دنیا به زامبی هایی وحشی تبدیل شده اند و به یکدیگر حمله می کنند و این ویروس رو پخش می کنند. برت پیت که در نقش جری ایفای نقش کرده است یکی از اعضای سازمان ملل می باشد که به همراه خانواده اش به یک کشتی جنگی برده می شود تا در امان باشد. جری به ماموریتی در هند ارسال می شود تا اولین بیمار را پیدا کند و با استفاده از ان بتوانند درمانی برای این بیماری پیدا کنند اما جری در هند مورد خاصی پیدا نمی کند به همین دلیل به دیگر کشور ها می رود تا ان ها را بررسی کند که در مسیر رفتار های عجیبی از برخی از این زامبی ها مشاهده می کند و …

درباره دانلود فیلم جنگ جهانی زد دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم یکی از بهترین فیلم ها در زمینه مبارزه با زامبی می باشد که ساخته شده در سال ۲۰۱۳ می باشد. کارگردانی این فیلم به عهده Marc Forster بوده است. یکی از نقاط جذاب این فیلم، تفاوت نوع رفتار زامبی ها در این فیلم می باشد که بر خلاف سایر فیلم های مشابه، بسیار سریع تر و قدرتمند تر هستند که همین موضوع نیز باعث افزایش جذابیت این فیلم شده است. در دانلود فیلم World War Z، جلوه های ویژه بسیار خوب و طبیعی ساخته شده است و این فیلم را در این زمینه بسیار قدرتمند کرده است. اگر به فیلم های هیجان انگیز علاقه مند هستید دانلود فیلم the old guard با لینک مستقیم نیز به شما کاربران عزیز سایت ایزی ببین توصیه می شود.

اطلاعات تکمیلی دانلود فیلم World War Z زبان اصلی

شما می توانید از سایت ایزی ببین دانلود فیلم سینمایی جنگ جهانی زد را با لینک مستقیم و به صورت دوبله فارسی و یا زبان اصلی انجام دهید که در کیفیت عالی و معمولی ارائه شده است همچنین اگر تمایلی به دانلود World War Z با لینک مستقیم ندارید می توانید از تماشا انلاین این فیلم لذت ببرید. از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند می توان به Brad Pitt, Mireille Enos, Daniella Kertesz اشاره کرد. فیلم جنگ جهانی زی در گیشه های سینما نیز توانست فروش خوبی بدست اورد و مبلغ ۵۴۰ میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم محصول سال ۲۰۱۳ می باشد و توانست امتیاز بالا ۷ از ۱۰ را از IMDb دریافت کند.

ژانرها