صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

ژانر: جنایی ، درام ، رمانتیک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Peter Benson
بازیگران: Barbara Niven ، Brennan Elliott ، Lacey Chabert ،
مدت زمان: 85 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جدول معماها: سقوط نهایی Crossword Mysteries: Terminal Descent 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم جدول معماها: سقوط نهایی Crossword Mysteries: Terminal Descent 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. تس هارپر که خود طراح جدول های کلمات متقاطع است، داوطلب میشود تا در مسابقه ای بزرگ شرکت کرده و با یک ابر رایانه قدرتمند رقابت کند.

دانلود فیلم جدول معماها: سقوط نهایی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

تس هارپر که خود طراح جدول های کلمات متقاطع است، داوطلب میشود تا در مسابقه ای بزرگ شرکت کرده و با یک ابر رایانه قدرتمند رقابت کند. اما با قتل اسرارآمیز مدیر بخش فناوری شرکت، تس درگیر حل پرونده این قتل عجیب شده و…

دانلود فیلم Crossword Mysteries: Terminal Descent 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جدول معماها: سقوط نهایی Crossword Mysteries: Terminal Descent 2021 به کارگردانی Peter Benson ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر جنایی، عاشقانه و درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Lacey Chabert, Brennan Elliott, Barbara Niven توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 7.2 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم گناه کیهانی با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها