صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

زبان: فارسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Robert Zemeckis
بازیگران: Anne Hathaway ، Octavia Spencer ، Stanley Tucci ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم جادوگران با دوبله فارسی فیلم The Witches 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم جادوگران با دوبله فارسی فیلم The Witches 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. این فیلم قصه ی پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که در سال 1967 به همراه مادربزرگش به شهر دور افتاده‌ای در آلاباما نقل مکان می‌کند.

دانلود فیلم جادوگران با دوبله فارسی با لینک مستقیم

این فیلم قصه ی پسر جوانی را به تصویر می‌کشد که در سال 1967 به همراه مادربزرگش به شهر دور افتاده‌ای در آلاباما نقل مکان می‌کند. پسرک و مادربزرگش در آنجا خود را در مقابل جادوگرانی به رهبری جادوگر اعظم می‌بینند که نقشه ای شوم در سر دارد…

دانلود فیلم The Witches 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی جادوگران The Witches 2020 به کارگردانی Robert Zemeckis ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا.انگلیس و مکزیک می باشد، که با داشتن ژانر تخیلی،اکشن،ترسناک و معمایی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Anne Hathaway, Octavia Spencer, Stanley Tucci توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود انیمه روی ماه با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها