صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
-

imdb

ژانر: فانتزی ، موزیکال ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2019
ساخت کشور: ایران ،
کارگردان: جواد هاشمی
مدت زمان: 90 دقیقه
رده سنی: 3 به بالا
دانلود فیلم تورنادو با لینک مستقیم – انیمیشن تورنا2 با کیفیت عالی و متوسط

دانلود فیلم تورنادو که امروز در سایت ایزی ببین در خدمت شما هستیم یکی از فیلم های بسیار زیبا و معروف برای کودکان و نوجوانان می باشد که توسط سید جواد هاشمی کارگردانی شده است. داستان این فیلم درباره پروفسوری است که موفق شده است رستورانی را به تازگی بسازد. این رستوران به یک سفینه فضایی تبدیل می شود. با ورود 4 پسر نوجوان و بسیار شیطون این سفینه زودتر از آنچه باید پرواز می نماید. در نهایت این سفینه در سیاره ای ناشناخته و عجیب در فضا فرود می آید که این حادثه اتفاق هایی را به همراه دارد. امیدواریم از تماشای این فیلم لذت ببرید. داستان فیلم تورنا2 بسیار جذاب بوده و میتواند مدتی شما را سرگرم نماید.

بازیگران در دانلود فیلم تورنادو

بازیگران بسیار زیاد و محبوبی در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. اکبر عبدی عزیز که همواره در فیلم های مختلف توانسته لبخند را بر روی لبان مخاطبان بیاورد در فیلم tornado نیز حضور دارد. از دیگر بازیگران این فیلم میتوان به ارسلان قاسمی ، الناز حبیبی و بهنوش بختیاری اشاره نمود که در تورنا 2 در مقابل دوربین ظاهر شده اند. همچنین کامران تفتی, راستین عزیزپور, احمدرضا احمدی, نگار نافذ, محمدمهدی ایرانی و… نیز در این فیلم انیمیشنی حضور دارند.

بیشتر درباره تورنا2 (tornado)

به احتمال زیاد با سید جواد هاشمی بیشتر به عنوان بازیگر آشنایی دارید. ایشان در فیلم های معروفی همچون اخراجی ها ،معراجی ها ، معمای شاه و … به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است. البته سابقه کارگردانی فیلم هایی همچون پیشونی سفید ، اختاپوس و تکیه بچه‌های محله ما در پرونده ایشان دیده می شود. این بار سید جواد هاشمی با ساخت فیلمی موزیکال ، فانتزی و ماجراجویی با بازی ارسلان قاسمی توانسته است توجه بسیاری را به خود جلب نماید. فیلم تورنادو توسط کودکان و نوجوانان بسیار پسندیده شده است.

لطفا توجه فرمایید دانلود فیلم تورنادو تا پایان اکران آنلاین آن امکان پذیر نبوده و در حال حاضر تا ۳ تیر ماه تنها قابلیت تهیه بلیط سینمای انلاین و مشاهده آن وجود دارد که با پرداخت مبلغی ناچیز و بدون نیاز به دانلود در سانس انتخابی شما قابل تماشا می باشد.

ژانرها