صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.3

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کانادا ،
کارگردان: Michael Nader
بازیگران: James McGowan ، Jordan Hayes ، Max Topplin ،
مدت زمان: 79 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم تلفات The Toll 2020 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم تلفات The Toll 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد دختری به نام کامی است که پس از یک سفر طولانی با هواپیما، خسته از سفر به دنبال یک تاکسی میگردد.

دانلود فیلم تلفات با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم The Toll 2020 در مورد دختری به نام کامی است که پس از یک سفر طولانی با هواپیما، خسته از سفر به دنبال یک تاکسی میگردد. در این میان او با یک راننده عجیب روبرو شده و در طول مسیر به رفتارهای او مشکوک میشود. اما زمانی که ماشین در یک جاده خلوت خراب می شود، ترس و وحشت تمام وجود کامی را در برمیگیرد. آن ها به زودی متوجه میشوند که در این جاده ترسناک تنها نیستند و…

دانلود فیلم The Toll 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی تلفات The Toll 2020 به کارگردانی Michael Nader ؛ محصول سال 2020 کشور کانادا، می باشد، که با داشتن ژانر ترسناک در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jordan Hayes, Max Topplin, James McGowan توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.3 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم خودجوش با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها