صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.2

imdb

ژانر: تاریخی ، درام ،
سال انتشار: 2004
ساخت کشور: آمریکا ، انگلستان ،
کارگردان: Wolfgang Petersen
بازیگران: Brad Pitt ، Eric Bana ، Orlando Bloom ،
مدت زمان: 163 دقیقه
رده سنی: 17 به بالا
دانلود فیلم تروی دوبله فارسی با لینک مستقیم Troy 2004 زبان اصلی و کیفیت عالی

دانلود فیلم تروی دوبله فارسی با لینک مستقیم Troy 2004 زبان اصلی و کیفیت عالی. پاریس و هکتور از شاه زاده های تروا هستند که برای جشن و پایکوبی در اسپارتا جمع شده اند. منلائوس از پادشاه اسپارتا همسری زیبا به نام هلن دارد که دل شاه زاده تروا یعنی پاریس را برده است و در زمان بازگشتند، پاریس هلن را از قصر پادشاه اسپارتا فراری می دهد، همین موضوع بهانه ای به دست منلائوس می دهد تا با هزاران کشتی به تروا هجوم ببرد. در این بین جنگی سخت بین شاه زاده های اسپارتا و تروا رخ می دهد که نهایت امر لشگریان اسپارتا برای هجوم به شهر تروا با ایده ای فوق العاده از جانب هکتور به این شهر هجوم می بند و می توانند به شهر تروا که کاملا مشابه قلعه بود را نفوذ کنند.

دانلود فیلم تروی دوبله فارسی با لینک مستقیم

در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم یکی از فیلم های معروف در ژانر فیلم های تاریخی و درام را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کنیم. شما می توانید با مراجعه به انتهای این پست از دانلود فیلم troy با دوبله فارسی و زبان انگلیسی لذت ببرید. فیلم تروی ساخته شده در سال ۲۰۰۴ و محصول مشترکی میان سینمای انگلستان و آمریکا می باشد که از دسته فیلم های بسیار معروف در سینما جهان به شمار می رود. در این فیلم بازیگرانی معروف و محبوبی مانند Brad Pitt, Eric Bana, Orlando Bloom هنر نمایی کرده اند که قطعا به جذابیت این فیلم محبوب افزوده اند. اگر به تماشا فیلم هایی در ژانر فیلم های اکشن قدیمی علاقه مند هستید دانلود تروی به شدت توصیه می شود که به نام دانلود فیلم تروا نیز شناخته می شود.

دانلود فیلم Troy 2004 دوبله فارسی و زبان اصلی کیفیت عالی

همانطور که در بالا اشاره شد این فیلم از دسته فیلم های تاریخی و درام می باشد که به جنگ های باستانی در یونان باستان می پردازد. جنگی میان اسپارتا ها و تروا که در ابتدا میان شاهزادگان تو ایالت می باشد و بعد از میان لشگریان انها. فیلم تروی یا همان تروا از دسته فیلم هایی موفقی هست که با این که امتیاز خوب و بالای ۷.۴ از ۱۰ را توانسته است از  Imdb دریافت کند اما توانست موفقیت بیشتر و محبوبیت فراتر از این امتیاز را در میان علاقه مندان به فیلم در سراسر دنیا بعد از گذشت سال ها بدست بیاورد. اگر تا به حال دانلود فیلم تروی را انجام نداده اید، تماشای ان به شما پیشنهاد می شود. همچنین به شما علاقه مندان فیلم تروی دانلود فیلم یک شب در بانکوک که در ژانر اکشن می باشد نیز توصیه می شود.

ژانرها