صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.8

imdb

ژانر: درام ، رمانتیک ،
سال انتشار: 1997
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: James Cameron
بازیگران: Billy Zane ، Kate Winslet ، Leonardo DiCaprio ،
مدت زمان: 194 دقیقه
رده سنی: مناسب همه سنین
دانلود فیلم تایتانیک دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم Titanic پخش انلاین

دانلود فیلم تایتانیک دوبله فارسی و زبان اصلی با لینک مستقیم Titanic پخش انلاین. در این پست از سایت ایزی ببین قصد داریم تا دانلود فیلم سینمایی Titanic را با لینک مستقیم و کیفیت های عالی و معمولی به صورت دوبله فارسی و یا زبان اصلی انگلیسی برای شما کاربران عزیز قرار دهیم. بدون شک تایتانیک یکی از ارزشمند ترین و شاهکار ترین فیلم های تاریخ سینما در جهان می باشد. این فیلم خارجی که محصول کشور امریکا می باشد در سال ۱۹۹۷ بر روی پرده های سینما رفت که از همان زمان تا کنون، یکی از محبوب ترین و معروف ترین فیلم های جهان می باشد. تایتانیک را یکی از بهترین کارگردانان در سراسر دنیا یعنی James Cameron ساخته است و خود او نیز نویسندگی این فیلم را انجام داده است. فیلم تایتانیک در ژانر فیلم های درام و رمانتیک می باشد.

داستان دانلود فیلم تایتانیک دوبله فارسی و زبان اصلی

فیلم سینمایی Titanic الهام گرفته از کشتی واقعی با همین نام می باشد که در سال ۱۹۱۲ در دریا غرق شد. این فیلم نیز داستان همین کشتی را با کمی تغییرات به تصویر کشیده است اما برخی از شخصیتهای نام برده شده در فیلم و همچنین اتفاقات نمایش داده شده زاییده ذهن نویسنده تایتانیک می باشد. داستان فیلم اینگونه شروع می شود که شخصی در حال جستجو برای پیدا کردن الماسی در بقایای این کشتی می باشد که با صندوقچه ای مواجه می شود که درون ان عکس دختری یا یک گردنبند الماس را پیدا می کند سپس این نقاشی را در تلویزیون به نمایش در می اید و خانمی ادعا می کند که شخص درون عکس است. او را به محل دفن کشتی می برند تا در پیدا کردن این الماس کمک کند اما او بجای این کار شروع می کند و داستان فیلم تایتانیک را تعریف می کند.

طالاعات تکمیلی دانلود فیلم سینمایی Titanic با لینک مستقیم

شما کاربران عزیز می توانید از پخش انلاین تایتانیک با زبان های اصلی و دوبله فارسی لذت ببرید. تایتانیک موفق شد نامزد ۱۴ جایزه اسکار شود که از این میان توانست ۱۱ تا از این عناوین را در اسکار بدست اورد. هزینه ساخت فیلم Titanic حدودا ۲۰۰ میلیون دلار شده بود که در همان زمان توانست ۲.۱ میلیارد دلار فروش داشته باشد. اگر به فیلم های کارگردان معروف James Cameron علاقه مند هستید دانلود فیلم آواتار نیز به شما توصیه می شود. در این فیلم بازیگران بزرگی همچون Leonardo DiCaprio, Kate Winslet و Billy Zane نیز ایفای نقش کرده اند و بازی زیبای انها جذابیت این فیلم را دوچندان کرده است. دانلود فیلم کاپون با زیرنویس فارسی نیز می تواند برای شما دوست داران فیلم فوق العاده تایتانیک نیز لذت بخش باشد.

ژانرها