صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.5

imdb

ژانر: جنایی ، درام ،
زبان: کره ای
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: کره ،
کارگردان: Sang-Hyun Park
بازیگران: Chong-ok Bae ، Hye-Sun Shin ، Joon-ho Huh ،
مدت زمان: 109 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بی گناهی با زیرنویس فارسی فیلم Innocence 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بی گناهی با زیرنویس فارسی فیلم Innocence 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. درمورد یک وکیل جوان به نام آن جونگ این است که باید در دادگاه از مادر بی گناه خود که به اشتباه به قتل محکوم شده است دفاع کند….

دانلود فیلم بی گناهی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

داستان فیلم درمورد یک وکیل جوان به نام آن جونگ این است که باید در دادگاه از مادر بی گناه خود که به اشتباه به قتل محکوم شده است دفاع کند. اما او در حین انجام تحقیقات اسرار یک دهکده کوچک را کشف کرده و…

دانلود فیلم Innocence 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بی گناهی Innocence 2020 به کارگردانی Sang-Hyun Park ؛ محصول سال 2020 کشور کره جنوبی می باشد، که با داشتن ژانر درام و جنایی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Hye-Sun Shin, Chong-ok Bae, Joon-ho Huh توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.5 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم شاید فردا با زیرنویس فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها