صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.4

imdb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Antoine Fuqua
بازیگران: Chiwetel Ejiofor ، Mark Wahlberg ، Sophie Cookson ،
مدت زمان: 100 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بی نهایت با دوبله فارسی فیلم Infinite 2021 با لینک مستقیم

دانلود فیلم بی نهایت با دوبله فارسی فیلم Infinite 2021 با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. فیلم تماشایی بی نهایت Infinite 2021 در مورد مردی به نام ایوان مک کالی (با بازی مارک والبرگ) است که دارای مهارت‌هایی است که تا به حال آن‌ها را یاد نگرفته و خاطرات مکان‌هایی را به یاد می‌آورد که هرگز آن‌ها را ندیده و این موضوع زندگی روزمره او را تحت تاثیر خود قرار داده است.

دانلود فیلم بی نهایت با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم تماشایی بی نهایت Infinite 2021 در مورد مردی به نام ایوان مک کالی (با بازی مارک والبرگ) است که دارای مهارت‌هایی است که تا به حال آن‌ها را یاد نگرفته و خاطرات مکان‌هایی را به یاد می‌آورد که هرگز آن‌ها را ندیده و این موضوع زندگی روزمره او را تحت تاثیر خود قرار داده است. ایوان به زودی متوجه میشود توسط گروهی که خود را بی‌ نهایت می‌نامند تحت تعقیب است و گویی خاطراتی که از گذشته به یاد می‌آورد همگی واقعی هستند تا اینکه…

دانلود فیلم Infinite 2021 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بی نهایت Infinite 2021 به کارگردانی Antoine Fuqua ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Mark Wahlberg ,Chiwetel Ejiofor ,Sophie Cookson توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم یک مکان ساکت بخش ۲ با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها