صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.8

imdb

ژانر: ترسناک ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Jacob Chase
بازیگران: Azhy Robertson ، Gillian Jacobs ، John Gallagher Jr ،
مدت زمان: 96 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم بیا بازی کنیم Come Play 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

دانلود فیلم بیا بازی کنیم Come Play 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم با دو کیفیت مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و گرامی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه ی داستان از ان جایی شروع می شود که شایعه ای درباره ی یک هیولای ترسناک در همه جا میپیچد. هیولای وحشتناکی به نام لری. این موجود وحشتناک که بسیار بی رحم و ترسناک است، ظاهری بسیار ترسناک و زشتی دارد که هیچ کس نمی داند این هیولا از کجا امده و هدف او از این کار ها چست. این موجود ناشناخته که بسیار بی رحم می باشد تمامی طعمه های خود را به قتل می رساند.

دانلود فیلم بیا بازی کنیم با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

بعد از مدتی تنها چیزی که درباره ی لری کشف می شود، این است که این موجود وحشتناک و ناشناخته از طریق دستگاه های موبایل هوشمند و دستگاه های تلفن خودش را اشکار می سازد و ظاهر می شود و به دنبال طعمه های خود برای شکار می گردد. حال در این میان داستان پسر و مادری نشان داده می شود که گیر این هیولای وحشتناک افتاده اند و سعی می کنند که از دست ان فرار کنند. این فیلم سینمایی جذاب تنها چند روز است که اکران و منتشر شده است و در همین مدت کم، شهرت بسیار خوبی را برای خود دست و پا کرده است. پیشنهاد می کنیم تا این فیلم را از دست ندهید.

دانلود فیلم Come Play 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم سینمایی که تلفیقی از ژانر های ترسناک و دلهره اور است، محصول سال 2020 سینمای هالیوود ایلات متحده امریکا می باشد که همان طور که گفته شده تنها چند روز است که منتشر شده است. کنار هم قرار گرفتن داستان وحشتناک جذاب در کنار بازی بازیگران زبده ای همچون Azhy Robertson ،Gillian Jacobs ،John Gallagher Jr و صد در صد کارگردانی و بازیگردانی بی نقص کارگردان مشهور امریکایی Jacob Chase توانسته اثری جذاب را خلق نماید؛ به طوریکه توانسته نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان سینما را به خود جلب کند و از سایت IMDb امتیاز بسیار خوب 5.8 را کسب نماید. برای دانلود فیلم لانه با زیرنویس فارسی چسبیده کلیک نمایید.

ژانرها