صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
5.1

imdb

ژانر: درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2021
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Eddie Huang
بازیگران: Jorge Lendeborg Jr ، Pamelyn Chee ، Taylor Takahashi ،
مدت زمان: 89 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم بوگی Boogie 2021 با زیرنویس فارسی و با لینک مستقیم

دانلود فیلم بوگی Boogie 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده و با لینک مستقیم با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. در مورد یک بسکتبالیست حرفه ای به نام آلفرد بوگی چین میباشد که آرزو دارد روزی در NBA کشور آمریکا بازی کند..

دانلود فیلم بوگی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم بوگی Boogie 2021 در مورد یک بسکتبالیست حرفه ای به نام آلفرد بوگی چین میباشد که آرزو دارد روزی در NBA کشور آمریکا بازی کند. اما پدر و مادر بوگی او را برای گرفتن بورس تحصیلی یک کالج مخصوص نخبگان تحت فشار قرار داده اند. از سویی دیگر او باید برای به دست آوردن دختر مورد علاقه خود تلاش کرده و…

دانلود فیلم Boogie 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی بوگی Boogie 2021 به کارگردانی Eddie Huang ؛ محصول سال 2021 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Taylor Takahashi, Pamelyn Chee, Jorge Lendeborg Jr توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 5.1 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم نیروی تندر با زیرنویس چسبیده فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها