صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
6.8

imdb

ژانر: بیوگرافی ، درام ،
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Reginald Hudlin
بازیگران: Javien Jackson ، Jay Reeves ، Thaddeus J. Mixson ،
مدت زمان: 122 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم ایمنی با زیرنویس فارسی فیلم Safety 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم ایمنی با زیرنویس فارسی فیلم Safety 2020 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. این فیلم غم‌انگیز داستان ری-ری مک‌التربی را به تصویر می‌کشد که فوتبالیست تازه وارد دانشگاه کلمسون است….

دانلود فیلم ایمنی با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

این فیلم غم‌انگیز داستان ری-ری مک‌التربی را به تصویر می‌کشد که فوتبالیست تازه وارد دانشگاه کلمسون است. او پس از این که زندگی‌اش در خانه به صورت ناپایداری در می‌آید و تصمیم می‌گیرد برادر کوچک‌ترش را مخفیانه وارد دانشگاه کند و…

دانلود فیلم Safety 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

فیلم سینمایی ایمنی Safety 2020 به کارگردانی Reginald Hudlin ؛ محصول سال 2020 کشور امریکا می باشد، که با داشتن ژانر درام و بیوگرافی و در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Jay Reeves, Javien Jackson, Thaddeus J. Mixson توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 6.8 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم کجیلیونر با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها