صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
7.8

imdb

ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ،
سال انتشار: 2020
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Christopher Nolan
مدت زمان: 142 دقیقه
رده سنی: 13 به بالا
دانلود فیلم انگاشته Tenet 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

دانلود فیلم انگاشته Tenet 2020 با دوبله فارسی با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. همه چیز از ان جایی شروع می شود که داستان زندگی و داستان کاری یک مامور ویژه و مخفی سازمان جاسوسی دولت ایلات متحده امریکا، سیا، روایت می شود. این مامور که یکی از بهترین ها در سیا است در ماموریت های زیادی موفق بوده است. حال این شخص پیشنهادی دریافت می کند و توسط یک سازمان بسیار سری و مرموز به نام تنت استخدام می شود و ماموریتی برای انجام به او داده می شود.

دانلود فیلم انگاشته با دوبله فارسی با لینک مستقیم

ماموریتی که به این مامور محول می شود، یک وظیفه و ماموریت بین المللی است که خارج از بعد زمان انجام می شود. ماموریت چیزی نیست جز جلوگیری از ایجاد جنگ جهانی سوم. این جنگ که احتمال می رود توسط یک دیکتاتور و الیگارشی روسی به نام آندری ساتور است. او که قدرت زیادی دارد و توانایی شناختی بالایی دارد قصد ایجاد جنگ را دارد. همان طور که گفتیم این ماموریت فراتر از زمان و بعد زمانی است. این مامور ویژه در همین حین مقابله با کار های جنگ طلبانه این دیکتاتور روس، به مهارت هایی از وارونگی زمان و سفر در زمان دست پیدا می کند که برای مقابله با او خارج از بعد زمانی می شود.

دانلود فیلم Tenet 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

این فیلم بسیار جذاب که تنها چند روز است که از اکران و انتشار ان می گذرد، محصول سال 2020 سینمای هالیوود ایلات متحده امریکا می باشد. این فیلم فوق العاده توانسته با تلفیقی از ژانر های اکشن و علمی تخیلی در کنار داستانی مخوف جاسوسی و استفاده از بازیگران محبوبی همچون Elizabeth Debicki ،John David Washington ،Juhan Ulfsak و کارگردانی و بازیگردانی کارگردان کاربلد و مشهور امریکایی Christopher Nolan توانسته نظر بسیاری از منتقدان سینما را به خود جلب کند و حتی امتیاز فوق العاده ی 7.8 را از سایت IMDb دریافت نماید. برای دانلود فیلم دختر با زیرنویس فارسی چسبیده اینجا کلیک نمایید.

ژانرها