صفحه اصلی دانلود فیلم هندی دانلود انیمیشن دانلود فیلم اکشن دانلود فیلم کمدی
8.4

imdb

ژانر: اکشن ، درام ،
زبان: فارسی
سال انتشار: 2018
ساخت کشور: آمریکا ،
کارگردان: Anthony Russo Joe Russo
بازیگران: Chris Hemsworth ، Mark Ruffalo ، Robert Downey Jr. ،
مدت زمان: 150 دقیقه
رده سنی: به بالا
دانلود فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت با دوبله فارسی فیلم Avengers: Infinity War 2018 با لینک مستقیم

دانلود فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت با دوبله فارسی فیلم Avengers: Infinity War 2018 با لینک مستقیم و با 2 کیفیت عالی و مختلف به صورت کاملا رایگان در انتهای همین صفحه برای شما همراهان عزیز و همیشگی وب سایت تخصصی فیلم و سریال ایزی ببین. اعضای تیم انتقام‌جویان و همچنین متحدان آنها در حال محافظت از سیاره زمین هستند و با تهدیدهایی مقابله می‌کنند که بزرگ‌تر از حد توان هر قهرمانی برای مقابله با آنها است….

دانلود فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت با دوبله فارسی با لینک مستقیم

اعضای تیم انتقام‌جویان و همچنین متحدان آنها در حال محافظت از سیاره زمین هستند و با تهدیدهایی مقابله می‌کنند که بزرگ‌تر از حد توان هر قهرمانی برای مقابله با آنها است. در همین برهه زمانی خطر جدیدی ظاهر می‌شود که از پس سایه‌های دنیای کهکشانی بیرون آمده و فراتر از تصور همه است؛ آن هم کسی نیست جز تانوس، حاکم ظالم و ستمگر بدنام دنیای بین کهکشانی …

دانلود فیلم Avengers: Infinity War 2018 با دوبله فارسی با لینک مستقیم

فیلم سینمایی انتقام جویان جنگ ابدیت Avengers: Infinity War 2018 به کارگردانی Anthony Russo, Joe Russo؛ محصول سال 2018 کشور امریکا و کانادا می باشد، که با داشتن ژانر اکشن و تخیلی در کنار داستانی ماجراجویی و همین طور استفاده از بازیگرانی همچون Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Mark Ruffalo توانسته رضایت بسیاری از مخاطبان خود را جلب نماید و منتقدان را نیز راضی نگه دارد، به طوری که این اثر سینمایی موفق به دریافت امتیاز عالی 8.4 از سایت مشهور IMDb شده است. برای دانلود فیلم مردان ایکس ققنوس سیاه با دوبله فارسی اینجا کلیک نمایید.

ژانرها